M A N A F U *

MANAFU*

La ce este buna monitorizarea online?

Am primit un telefon de la o companie pe care nu as fi banuit-o vreodata ca monitorizeaza social media. Am mentionat numele ei pe blog si m-au sunat la scurt timp dupa. Nu conteaza cine a fost. M-am bucurat sa vad ca tot mai multe companii dau atentie reputatiei lor in social media. Eu fac “propaganda” de cativa ani pentru monitorizarea online. De aceea, am sustinut si sustin ZeList Monitor.

De cele mai multe ori, pentru a convinge o companie sa ia in considerare gestionarea reputatiei in mediul online, e de ajuns sa ii arati cateva rezultate din Google, in special pe cele negative. Asa atragi atentia. Insa nu e suficient sa aduni si sa stochezi undeva in calculator aceste informatii. Ar fi bine sa le utilizezi. Un studiu recent facut in US a identificat 6 utilizari principale (le vedeti in imaginea de mai sus). Gasiti studiul integral aici.

2 comentarii

  1. Roby says:

    super bune sfaturile,o sa ma informez si eu mai bine ce si cum,mersi!

  2. Ela says:

    Monitorizarea online urmareste numai link-urile din site-ul meu, cine le-a folosit, share-uit etc? Pe mine ma intereseaza sa-mi urmaresc brandul (sa zicem Ghitza Online), unde scrie lumea despre el, chiar si in comentarii, in bloguri, in articole, chiar daca nu se pune link catre nimic. Exista tool-uri care fac asta sau nu este posibil?

Comentează