M A N A F U *

MANAFU*

Cum sustinem o campanie sociala prin social media

Am vorbit joi la Zilele Biz, intr-o sesiune despre CSR si Social Media. Cred ca e a doua prezentare pe acest subiect. Prima a fost acum trei ani si vorbea despre bloguri si campaniile sociale. Lucrurile nu s-au schimbat foarte mult de atunci. Am inceput noi sa folosim mai mult Twitter si mai ales Facebook. Si s-au inmultit apelurile umanitare.

Ca sa traduc un pic prezentarea de mai sus, am spus ca astazi, pentru a avea succes cu o cauza in social media, ai nevoie de un “om de legatura”. De un “connector” cum ii spun eu mai bine. O persoana care are un network, se bucura de recunoastere si transfera din simpatia sa si cauzei respective, dubland astfel efectul ei. Si am dat acolo trei exemple in care connector-ul a avut un rol important in ducerea la bun sfarsit a campaniei.

Cu cat e mai mare campania, cu atat ai nevoie de mai multi oameni de legatura. Acum provocarea ramane: Cum ii atrag pe acesti connectors? Dar asta banuiesc e o buna tema pentru o prezentare viitoare.

1 comentariu

  1. oprean says:

    O persoana cunoscuta in social media sau in mass media face foarte mult…

Comentează