M A N A F U *

MANAFU*

PR sau altruism?

Am gasit poza de mai jos pe Facebook. Vedeti mai multe ipostaze in colectia de aici. Ce credeti, Jerry’s Pizza a facut o “cascadorie” de PR sau pur si simplu a vrut sa faca un bine? Contul care gazduieste pozele a fost, se pare, creat acum cateva zile si nu ofera nicio informatie despre autor.

7 comentarii

  1. cabral says:

    Stii cum zic eu? Cat timp cineva s-a bucurat de gestul asta, se numeste altruism. Ca s-a facut pe motive de PR… ma lasa rece.
    Daca ar face fiecare, pentru PR sau pentru alte motive (considerate obscure de cei care stau pe margine), cate un gest de genul asta pe luna… am vedea pe lumea asta numai oameni zambareti.

  2. Ce importanta are? Oamenii retin gestul si automat brandul. Sa faca si alti!

  3. Dorin says:

    Pe bune, conteaza?! Daca a fost altruism inseamna ca cei de acolo au renuntat la o parte din profitul lor pentru a face un bine. Daca a fost PR inseamna ca cei de acolo au renuntat la o parte din profitul lor pentru a face un bine si a-si face reclama. Si intr-un caz si într-altul mi se pare ca gestul conteaza, ca e absolut laudabil si ca ne cam grabim sa vedem interese in actiunile tuturor…

  4. bbcversus says:

    La cat mai multe PR-uri dinastea zic eu!!! Lumea ajutata din motive de PR tot ajutata este, asa ca la mai mare cu asa gesturi!

  5. Acum eu ma gandesc ca agenturile straine au facut comanda sa nu plece oamenii acasa.

  6. Alina says:

    Dar oamenii au spus pe Facebook faptul ca altcineva a platit acea comanda.

  7. Diana says:

    Cred ca s-au impuscat doi iepuri dintr-o lovitura – o data publicitatea si in al doilea rand altruismul si solidaritatea celui care a comandat (fie pizzeria fie altcineva).
    Cred ca pe primul plan este publicitatea pt ca s-au gandit ca acest gest nu va trece neobservat. Cum a facut si e-magu-ul cu eroarea de pret acum ceva timp.

Comentează