M A N A F U *

MANAFU*

Twitter vinde scump paginile de brand

In urma cu aproape doua luni, Twitter a facut primul pas oficial catre lansarea paginilor de brand, asemenea Facebook sau Google Plus. Chiar a facut un parteneriat de test cu 21 companii mari. Astazi Advertising Age a aflat ca vor fi lansate pe 1 februarie, dar accesibile doar celor care au cheltuit 25.000 $ pe advertising in reteaua Twitter.

In acest moment, nu imi vine in minte o initiativa similara din partea unei retele sociale, de aceea nu vad ideea Twitter drept o lansare adevarata a paginilor de brand. Pur si simplu, nu va functiona, cel putin nu in sensul clasic, facut celebru de Facebook. Poate fi o tactica de a stimula advertiserii contractati pe sume mai mici deocamdata sau de a atrage noi cheltuitori.

Voi ce credeti?

3 comentarii

  1. Twitter suferă după un plan serios de afaceri de prea mult timp dacă au ajuns să facă astfel de “oferte”.

    Cred că nu-şi face nimeni cont de Twitter în ritmu ăsta. Nici măcar companiile mari nu cred că vor aloca aşa bugete.

    În România cel puţin nu cred că vor vinde vreo pagină, oricum, după cum zicea şi tu, nu e mare agitaţie pe twitter la noi.

  2. Rosemarie says:

    dap! twitterul e inca slaut! cel putin in romania

  3. Andrei says:

    Strategie este bună! O să vină momentul când toate brandurile o să aibă această facilitate.

    Exemplu: Eu nu ofer cersetorilor bani deoarece știu că aceștia nu o să fie folosiți adecvat. Prefer să ofer ajutor unei persoane care stiu ca are întradevăr nevoie și o să îmi mulțumească din tot sufletul.

    Decizia nu este pur financiară ci ține mai mult de utilizarea rețelei și de marketing.

    Twitter oferă facilitatea brandurilor care o să se implice major în propagarea rețelei, o să creeze noi utilizatori și o să crească interacțiunea utilizator-brand.

    Dacă de la început orice firmăpoate să aibă pagină o să fie prea multă gălăgie la început iat facilitatea o să își piardă din interes din start.

    Care ar fi interesul ca pagina “Colectăm uleiuri folosite” să populeze rețeaua și să interacționeze cu utilizatorii?

Comentează