MANAFU*

Abonamente Evensys

Vodafone isi face propriul forum online

Una din tintele companiilor in mediul online este de cativa ani crearea unei comunitati in jurul brandului si interactiunea deschisa si cat mai directa cu membrii ei. Aceasta tendinta a fost sustinuta puternic de proliferarea social media. Astazi, companiile folosesc retelele sociale, forumurile si blogurile nu doar pentru promovarea produselor si serviciilor, ci si pentru customer care si recrutare, de pilda.

Cea mai recenta initiativa a Vodafone Romania vine in sprijinul acestui trend. Ieri a anuntat lansarea propriului forum online, Forum.Vodafone.ro, unde o echipa dedicata – si acest aspect e important in astfel de initiative – va fi la dispozitia clientilor operatorului si a pasionatilor de terminale si aplicatii mobile, in general, cu sfaturi, raspunsuri la intrebari si recomandari.

Categoriile forumului sunt Comunitate, Telefoane, Echipamente si Accesorii, Servicii, Self Care si Reteaua Vodafone, iar orice utilizator poate deschide o noua tema de discutie in aceste categorii.

Dupa o prima zi, deja s-a animat forumul, lansarea fiind sustinuta si de un concurs. Cele mai comentate si apreciate subiecte, din prima luna de activitate, vor aduce utilizatorilor, prin concurs, trei gadget-uri: un Samsung Galaxy Tab 10.1, un Galaxy Nexus si un Vodafone Smart Tab 7.

Sunt curios sa aflu, la final de an, cat va “cantari” activitatea in social media in totalul actiunilor de customer care ale companiei.

1 comentariu

  1. este un pas inainte numai pt simplu fapt ca asculta parerile clientilor. Daca stiu sa foloseasca acest forum au numai de castigat.

Comentează