M A N A F U *

MANAFU*

Bloggerii se aleg cu inima si sunt validati cu mintea

Mi-a placut titlul postului lui Catalin Tenita despre prezentarea lui de astazi de la Digital Marketing Forum. Asa ca l-am preluat si eu. L-am rugat pe Catalin sa tina o prezentare despre selectia bloggerilor pentru campaniile de promovare. Prezentarea lui o vedeti aici, eu am preluat mai jos doar cateva idei:

  • Bloggerii sunt alesi cu inima (in functie de modul in care percepem colaborarea cu ei) si validati cu mintea (dupa cifre).
  • Campaniile cu bloggeri sunt memorabile prin ce au lasat in urma, de cele mai multe ori in offline.
  • Bloggerii de succes sunt doers, not story-tellers.
  • Pentru a avea rezultate, o campanie trebuie sa includa bloggeri care sa faca ceva mai mult decat sa scrie, trebuie sa fie autentici si sa lase ceva in urma lor.
  • Bloggerii sunt alesi in functie de afinitate si engagement.

Cred ca sunt in proportie de 99% de acord cu cele de mai sus. Voi?

5 comentarii

  1. Arhi says:

    e bine, daca si catalin a devenit specialist in campanii. din programator si creator de zelisturi, acum stie si cum e cu ingaigementul si restul. e bine.

  2. Pato Basil says:

    poate vrea omul sa-si faca agentie si a studiat in directia asta! ce ai tu cu el?

  3. Şi tot el a spus că cifrele ar trebui raportate la alţi bloggeri, nu luate individual.

  4. despre engagement se va vorbi foarte mult anul acesta. am vazut ieri la digital forum cateva prezentari bune pe subiect. pana la urma aceasta interactiune este dictata de consumator. el o cere sau se arata imun la alte tactici.

  5. Domnu Popescu says:

    Arhi, Catalin nu a definit engagement-ul si nu stiu cum il intelegi tu. A facut o referire. Dar cu certitudine nu a fost/este programator :))

Comentează