M A N A F U *

MANAFU*

Din curiozitatile comertului online

Ca tot m-am “revolutionat” un pic in postul anterior. Ce mi s-a intamplat ieri? Am “pierdut” mai putin de 5 minute pentru a cumpara online un bilet pe Eventim.ro si am pierdut efectiv 10 minute asteptand sa imi iau biletul de la punctul lor improvizat la info center-ul lor de la Mall Vitan.

Sa fiu bine inteles, am stat 10 minute pentru a mi se emite biletul, nu la coada. Recunosc ca domnisoara de la ghiseu a fost foarte scrupuloasa, m-a verificat cu cineva telefonic, nedumerita ca ii apar in sistem doua carduri. Nu i-am spus ca am in portofel de fapt cinci carduri, ca poate se panica.

Era mult mai usor sa merg la Germanos, in acelasi mall, si sa cumpar direct biletele. Si atunci de ce ma mai agit sa fac cumparaturi online?

10 comentarii

  1. Alex says:

    Poate pentru ca la Germanos ai fi fost obligat sa platesti cu cash biletul.

  2. eu as intreba si de ce sa cumperi online daca tot trebuie sa mergi pana in mall sa-l iei. adica… nu e mai usor sa mergi direct in mall si sa cumperi cu bani lichizi (si in timp mai scurt)?
    Cred ca altul ar trebui sa fie rostul comertului online…

  3. Ovidiu says:

    daca ii spuneai ca ai 5 carduri zicea ca esti hacker :))

  4. Inca nu e pus la punct ecommerceul la noi, dar trebuie sa fim cobai…din nou…

  5. Bbcversus says:

    Nu stiu ce sa zic, dar astia de la Eventim chiar sunt enervanti la faza asta… Si la faza ca iti iau 2 lei pentru emiterea biletului, ceea ce mi se pare ciudat si aiurea. Poti comanda din lume cu transport gratis la tine acasa, si la acestia, pe langa faptul ca te duci la ei sa ridici biletul, mai platesti si pentru asta :))

  6. TOALE says:

    Ca sa sustinem industria online :)) si sa avem si noi nervii de facut

  7. Mihnea says:

    Eu cred ca la noi in tara nu numai comertul online are problema asta ci intregul comert romanesc, nu este respectat timpul clientului, oare comerciantii nu stiu ca timpul clientului trebuie respectat.

  8. Vali says:

    Cristian, toata procedura descrisa, extrem de enervanta pentru cumparatori si extrem de anevoioasa si consumatoare de timp si resurse pentru Eventim, are, din pacate, o justificare: numarul inca mult prea mare de tentative de frauda. Desigur, in mod logic, te-ai putea intreba de ce ar veni cineva sa-si ridice personal bilete “achizitionate” cu carduri furate. Nu mai departe de ianuarie, cu ajutorul Politiei (si cu sprijinul BGS), am retinut un astfel de cineva caruia modul logic i-a dat o eroare pe undeva. Legat de cei 2 lei de care pomenea cineva, spuneai ca ai fost la Mall sa-ti ridici biletele. Pe scurt, daca n-ar fi fost cei 2 lei, n-ar fi existat punctul de ridicare de la Mall Vitan. Sau de la Plaza Mall, sau cele din Timisoara si Cluj… sau cele care urmeaza sa se deschida. Legat de transportul “gratuit” din lume direct la tine acasa – pentru anumite tipuri de produse poti integra costul de livrare in pretul afisat. La bilete, in cele mai multe cazuri, nu se poate.

  9. exact acelasi lucru l-am patit si eu cu biletele pentru circ de soleil…si eu alesesem sa platesc cash…chiar si asa, m-a verificat de zici ca spalam banii pe care i-am dat pe bilete…

  10. Alex Circei says:

    Nu sunt multe industrile in care functioneaza comertul online in .ro 🙁

Comentează