M A N A F U *

MANAFU*

Companiile au nevoie acum de o “strategie de imagine”

Va reusi Pinterest sa depaseasca Facebook? Nu, dar reuseste acum sa creeze sau, mai bine zis, sa ne atraga atentia cat mai mult spre vizual, spre lucrurile frumoase. Vom vedea o reintoarcere la frumos in advertising-ul companiilor. Asa a sunat o scurta discutie dupa prezentarea mea de ieri de la Social Media Summit Iasi.

Spuneam si la editia din Bucuresti ca Pinterest a prins pentru ca e, printre altele, emotional si aspirational. Fireste, sunt efecte resimtite de obicei in partea feminina a Internetului, insa cu valul de noi proiecte similare, barbatii isi vor gasi si ei locul in acest nou fenomen.

Advertising Age scrie ca ne indreptam spre din ce in ce mai mult spre “cultura vizuala” si ca avem foarte multe instrumente (aplicatii, tablete, smartphones) care incurajeaza acest lucru. Cum spuneam ieri, si Facebook a avut o contributie majora catre orientarea noastra spre imagine. In continuare, ne place mai mult sa ne uitam la poze sau chiar sa le postam decat sa scriem status-uri si sa purtam conversatii.

Instagram joaca in aceeasi hora. Cu 27 de milioane de membri in comunitatea iPhone, face acum pasul inspre familia Android. Pinterest creste mai repede ca Fat-Frumos si sustine cel mai mult in prezent noua cultura vizuala.

Tot Advertising Age spune ca acum companiile au nevoie de “image strategy”, asa cum s-au gandit deja la “mobile strategy” si “social media strategy”. Iar ca la orice inceput de drum, sunt trei lucruri pe care oamenii de marketing ar trebui sa le ia in considerare:

1. Audience engagement. How can images increase engagement among my existing audience?
2. Audience acquisition. How can I convert that engagement into sharing?
3. Revenue. How does the strategy help me make more money?

Mai aveti nevoie de un argument? Ce ziceti de asta: 10% din fotografiile facute de omenire au fost create in ultimele 12 luni.

Comentează