MANAFU*

Abonamente Evensys

Stam mai mult pe telefon decat in fata televizorului

Eu tot astept sa inceapa revolutia mobila si la noi. Imi doresc sa vad anul acesta mai multe proiecte de marketing mobil lansate de brand-uri. Nu inteleg ce ne tine pe loc. Daca ne uitam la cifre, studii, estimari si alte cercetari, vedem ca telefonul mobil ne acapareaza viata din ce in ce mai mult.

Un studiu InMobi facut in 18 tari arata ca petrecem mai mult timp (2h) pe telefonul mobil decat in fata televizorului (1,6h). Un studiu Cisco spune ca in 2015 vor fi 7,1 miliarde de terminale mobile conectate la nivel mondial. Si mai sunt si alte cifre interesante in clipul de mai jos.

Deci ce ne tine pe noi pe loc?

9 comentarii

  1. Ceva mă face să cred că datele prezentate acolo nu au nicio relevanță pentru România. Încă suntem țara în care un smartphone nu înseamnă automat și un abonament de internet mobil, în care televizorul este principala sursă de informație (refuz să cred că românii stau mai mult în fața telefonului decât în cea a televizorului) și tot așa.

    Răspunsul la întrebarea ta (retorică, nu?) ar putea fi unul foarte simplu: pentru că piața din România nu este încă pregătită. 🙂

  2. Andrei says:

    Salut. In Romania, abonamentele mobile broadband, nu au deocamdata succes, si nici nu vor avea o vreme. Internetul fix prin cablu, sau fibra ofera viteze foarte bune (suntem pe locul 2 in lume din acest punct de vedere). In consecinta, tari mult mai sarace decat Romania, vor experimenta, explozia de smartphones si abonamente 3G+, LTE, inaintea nostra. In cazul lor internetul fix are o penetrare de 10% sau si mai putin. Deci ne e bine, nu ne e rau, nu ramanem in urma.

  3. Sunt de parere ca este in scadere interesul tv-ului. Deocamadata consider un impediment accesul liber la internet de pe tel. Este prea scump internetul pe tel pt multi dintre noi. Incet dar sigur se dezvolta piata online, oamenii au mai multa incredere si in “produsul pe care nu-l pipaie”.
    O parere.

  4. Andrei says:

    Exact ce a zis Bogdan, piata nu este inca pregatita. TV-ul este principala atractie (e drept pe un trend descendent)

  5. Anna says:

    In sondaj au intrat si telespectatorii OTV? Tare sunt curioasa!

  6. emanuel says:

    Eu petrec mai mult timp in fata PC-ului :))

  7. carla says:

    pENTRU CE MAI EXISTA TV-UL EU NU STIU !!

  8. Giulia says:

    Estimarile eMarket arata ca 2016 va fi anul in care bugetul alocat pentru publicitatea pe Mobil va depasi bugetul alocat pentru publicitatea pe TV. Nu mai punem la socotea ca publicitatea pe digital a depasit-o deja pe cea pe TV inca din 2012. Lumea se schimba! 😉

  9. Dragos says:

    Eu nu ma uit la TV de 3 ani. Sunt ok. Am supravietuit. In schimb petrec foarte mult timp pe telefon. Asta este si mai trist :))

Comentează