M A N A F U *

MANAFU*

Brand-urile cauta noi platforme de comunicare

Intr-un moment in care consumatorul devine imun la advertising-ul traditional, brand-urile cauta sa isi creeze propriile platforme de comunicare. Asa face si J&B Rare, scotch whisky-ul numărul 1 în Europa, cu programul City Remix, care a ajuns la Bucuresti in weekend-ul incheiat recent.

Las un pic la o parte petrecerea de la Monte Carlo, pe lacul Cismigiu, la care au participat vreo 500 de oameni, si subliniez doua lucruri care mi s-au parut interesante la conceptul J&B.

Platforma mondiala
Impactul este mult mai mare si controlul comunicarii este mult mai bun atunci cand gandesti o platforma generala si o implementezi in mai multe tari, lasand loc totusi pentru ajustari dupa specificul local.

Campania J&B City Remix a fost lansata in 13 orase din intreaga lume, orase in care J&B si-a asumat rolul de a-i inspira pe toti pasionatii de muzica de calitate sa creeze muzica in mod neconventional.

Implicare locala
Cand am vorbit pe blog despre party, am pus mai putin accentul pe componenta de user generated content a platformei. In cadrul evenimentului, a fost prezentat city track-ul Romaniei, o piesa creata de DJ Optick pe pe baza unor sunete alese create de romani si trimise pe website, printr-o aplicatie de iPhone sau pe Facebook.

Si vorba brand-ului: Cele mai bune petreceri incep si se termina in mod responsabil.

1 comentariu

  1. Vilma says:

    Genul asta de comunicare este traditional pentru bauturile alcoolice si tigari. Ma refer la marile party-uri cu tema.
    Este foarte buna ideea cu mixurile (user generated content, cum ai zis), exploatat insuficient de Nokia cu mai multi ani in urma in programul din retail de atunci al binecunoscutei marci de telefoane mobile.

Comentează