M A N A F U *

MANAFU*

Publicitate la locul de munca

Se pare ca 50% dintre romani dezbat teme politice la locul de munca. Cel putin asa spune un sondaj BestJobs.ro. Cu aceasta cifra in minte, oamenii de strategie ai partidelor politice, ar putea sa activeze electoratul si in cele 8 ore pe care le petrec alegatorii la locul de munca. Dar cum?

Cea mai simpla idee ar fi promovarea prin afisele din lifturi si cladirile de birouri. Apoi panourile outdoor cu mesaje bine tintite pentru oamenii care le vad inainte de a intra la serviciu. Ce ar mai putea fi? Tot felul de fluturasi si pliante… Dar cum ajungi in birouri? Ar merge un “sampling politic”? Ce altceva?

4 comentarii

  1. Costin says:

    Publicitatea in domeniul politic sau campania politica a unui candidat, deputatat s.a.m.d nu au ce cauta intr`un loc de munca ce nu are legatura cu politica. Este dificil sa ai un mediu de lucru organizat, relaxant si productiv atunci cand iti zambeste vreun politician “asigurandu`ti” viitorul. Intr`adevar, poti face un “sondaj” printre colegi, angajati daca esti neaparat interesat de subiect. Orice legatura vizuala cu politica la locul de munca, parerea mea, este aiurea.

  2. giolly says:

    Nu trebuie neaparat in birouri. Era o idee de promovare foarte misto pe ibelieveinadv.com. Niste unii au pus reviste prin care isi promovau munca in toaletele companiilor. Un fel deb24fun distribuita in toaleta. Uite aici si filmuletul http://giolly.ro/daca-as-fi-un-competitor-al-revistei-b24fun/

  3. raul says:

    Mi se pare mult mai relevant mesajul decat canalul ales. As merge pe o segmentare pe industrii si un mesaj relevant pt biznisul respectiv. Asta le da si pretextul oficial pt “dezbatere ” in timpul orelor de program :).

  4. Într-adevăr oamenii sunt obosiți de panourile publicitare care invadează orașul ( în special cănd au loc campanii politice ), nu cred ca este cazul să poluăm și locul de muncă.

Comentează