M A N A F U *

MANAFU*

De ce as vorbi de bine un brand pe Internet?

Daca mai devreme vorbeam de angajatii care ne supara atat de mult incat renuntam la serviciile companiilor lor, acum va impartasesc un alt subiect pe care il gasesc interesant: ce ii determina pe oameni sa recomande un produs sau serviciu pe Internet.

Mi se pare interesant pentru ca exista tendinta mai degraba de a comenta negativ, de a posta (pe bloguri, in comentarii, pe forumuri etc) mai mult nemultumiri. Exista si exercitiul personal: Cand ai recomandat ultima data un produs sau serviciu?

Daca ne uitam la studii, cineva (o sa caut cifrele) spunea ca romanii nu comenteaza negativ foarte mult pe Internet. Am eu o retinere fata de aceste cifre, dar in mare sunt de acord cu ce spun cercetatorii.

Revin la subiect. Ce te face sa recomanzi un produs? In US, primul motiv ar fi experienta foarte buna cu produsul sau serviciul. Pe ultimul loc intre motive este recompensarea cu freebies sau reduceri. Vezi graficul de mai sus. Credeti ca la noi este invers?

2 comentarii

  1. sorin says:

    Eu recomand zilnic produse. Pe primul loc este experienta placuta cu serviciul sau produsul respectiv si cred ca asta conteaza cel mai mult. Nu pot recomanda ceva ce nu-mi place, indiferent de mita:D

  2. gabi says:

    la noi e mai degraba invers…ma ales daca te raspaltesc in bani ( vezi affiliate marketing- ul)

Comentează