M A N A F U *

MANAFU*

Va dau intalnire la Marketing360

In fiecare an, la Marketing360, caut sa aduc idei noi si rezolvari pentru provocarile momentului in marketing si advertising. La editia care are loc pe 13 – 14 iunie, punem accent pe “marketing integrat” si “fidelizarea clientilor”. Cred ca sunt doua din subiectele principale pe agenda oricarui om de marketing. Iata ce inseamna Marketing360 in 2012:

Evolutia investitiilor in social media
In 2011, 37% dintre companii au directionat catre activitati legate de social media intre 1 si 15 procente din bugetul lor de marketing si comunicare, in vreme ce 21% au alocat intre 25 si 100%, spune un studiu al GfK Romania, care va fi prezentat miercuri la Marketing360.

O super-echipa de marketing
Peste 10 specialisti in marketing si advertising vor vorbi la eveniment despre inovatie si marketing integrat, fidelizarea consumatorilor si tactici noi de promovare. Mai mult, vom avea acces in culisele unor campanii cunoscute pe plan local.

Training-uri avansate de marketing
In a doua zi a evenimentului, vor avea loc doua cursuri dedicate oamenilor de marketing din companii. Participantii vor descoperi cum pot utiliza inovatia in marketing pentru a intalni nevoile consumatorilor si ce inseamna un plan strategic de succes.

Cele mai bune campanii din lume
La final de zi, va fi o sesiune speciala ce prezinta cele mai bune spoturi si campanii de advertising si marketing din lume, intr-un joc interactiv cu audienta evenimentului. Cine ghiceste cele mai bune campanii in Cannes Predictions are sansa sa castige o calatorile la festivalul Golden Drum in Slovenia.

1 comentariu

  1. […] Mai multe detalii pe pagina evenimentului sau la Manafu pe blog. […]

Comentează