M A N A F U *

MANAFU*

Cand publicitatea merge prea departe

Doua exemple video recente m-au facut sa ma intreb daca nu cumva publicitatea a inceput sa depaseasca niste limite. In acelasi timp, m-am intrebat daca nu cumva sunt eu un pic cam conservator de felul meu.

In primul clip, Adidas ne arata cum a creat false cabine de proba, in care se filmeaza toata “actiunea”, iar la un moment dat, din spatele unei usi apar jucatori ai clubului Ajax Amsterdam. Se doreste astfel promovarea unei noi linii de echipament sportiv. Desi aparent este inofensiva, actiunea ridica semne de intrebare privind incalcarea intimitatii.

In al doilea, sapunul lichid Oxy ne arata o serie de indivizi isi storc cosurile de pe fata. Am vrut sa o spun pe colite, dar m-am gandit ca o abordare directa va va da o imagine mai buna a situatiei, ca sa zic asa.

Pareri?

9 comentarii

  1. Teodora says:

    Tocmai ce am vazut pe net o campanie asemanatoare cu prima de la Adidas. Mi se pare ca aceasta de mai jos cu David Beckham e un pic mai ok, tot Adidas, insa nu intra peste om in cabina de proba : http://www.youtube.com/watch?v=t3fuA8YIZio&feature=player_embedded 🙂

  2. Da, azi am dat si eu de ea.

  3. voiam sa mananc ceva… mi-a trecut…

  4. Flo says:

    a doua e de domeniul grotescului iar la prima, daca mi se intampla mie, n-as fi reactionat atat de bine ca indivizii din imagine…

  5. Zoltan says:

    nu esti singurul!

  6. Anda says:

    Prima mi se pare chiar exagerata. Daca fetele nu purtau sutien? nu cred ca le-ar fi convenit sa le vada toata lumea, nu? sau fetele topless au fost scoase la montaj? plus ca prima reactie e de teama chiar, abia dupa ce stai si procesezi mai mult informatia poti ajunge sa fii mirat, iar apoi satisfacut. A doua e pur si simplu scarboasa. Puteau sa se gandeasca la o solutie mai creativa, un eufemism pentru cos si atunci erau mai castigati. Multi, nici nu cred ca rezista pana la final, cand e anuntat produsul revolutionar

  7. Roxana Olaru says:

    da, subscriu… eu mancam 😐

  8. Catalin says:

    Daca as fi patit-o ca in prima reclama, as fi dat in judecata magazinul. Oricum, cred ca depaseste limitele admisibile. Sunt sigur ca au avut si buget pentru despagubiri.
    La a doua reclama nu m-am uitat pana la sfarsit. Daca s-ar difuza la tv cred ca ar fi multi care ar schimba postul destul de repede.

  9. Mihai says:

    Prima e destul de interesanta, insa argumentul intimitatii ramane valabil fara doar si poate. Mai bine ii puneau pe jucatori sa ii astepte la iesirea din cabina (sau gaseau o alta varianta).

    A doua e de-a dreptul scarboasa.

Comentează