M A N A F U *

MANAFU*

Cat conteaza implicarea in social media?

Ma gandeam mai devreme, in timp ce scriam despre aplicatia celor de la Uniqlo, ca am ajuns sa imi placa acest brand pentru ca e implicat in social media. Stiam de el de ceva vreme, insa mi-a atras atentia dupa ce am vazut mai multe initiative creative. Prima a fost Uniqlock. Apoi a venit, cred, UTweet. Dupa a fost Lucky Line. Si cred ca inainte a fost Lucky Counter.

Am ajuns deci client Uniqlo. Anul trecut, dupa o vizita la Londra. Iar acum cateva luni le-am vizitat unul din magazinele din Bangkok.

O mica precizare. Intrebarea din titlu nu se refera la companiile care comunica cu noi prin social media. Eram curios sa aflu daca exista si alte persoane care s-au apropiat de un brand pentru ca au apreciat ce a facut acesta in social media, in general.

De fapt, intrebarea din titlu ar fi sunat mai bine asa: “Cat conteaza implicarea unui brand intr-un domeniu care te intereseaza?”. Asa ar fi relevanta si pentru cei care nu sunt interesati de social media. Ar putea fi despre responsabilitate sociala, sport, cultura sau educatie etc.

4 comentarii

  1. 50bani says:

    Conteaza, bineinteles.
    De unele companii poate nici nu auzi pana cand nu se implica in ceva ce te intereseaza.

  2. Elena says:

    hm, mi-ai dat de gandit. in cazul meu, m-am apropiat de oameni (diana enciu si alina tanasa), mai mult decat de branduri. cred ca ar fi interesant de abordat si acest subiect. oameni care devin celebri pe fb.

  3. nwradu says:

    Eu sunt asa. Intre doua branduri similare, il achizitionez pe cel care e prezent in social media.

    Prezenta online, poate faptul ca vad si o reclama sau o campanie, ma face sa cred ca au manageri destepti, care identifica noile posibilitati de promovare, care inteleg despre ce e vorba in aceasta lume noua pentru ele.

  4. Cristina says:

    Prezenta in social media si promovarea in cadrul acesteia iti pot aduce beneficii, dar multi, care si-au facut vreun magazin online just for fun, nu stiu sa isi faca o simpla pagina de FB sau cont de twitter, daramite sa le mai si managerieze.

    O luna, cel putin de doua ori pe saptamana in rugam pe un client al firmei in care activez sa isi faca un cont de companie pe FB pentru magazinul sau online, pentru ca interactiunea cu potentialii clienti va fi cu totul alta. A inteles intr-un tarziu, sau poate doar era satul de mine, si acum ii vin trafic si comenzi din Facebook si numara fiecare like de la fiecare poza in parte.

    Acum suntem in lupte aprigi pentru publicitate online, pe care o considera mai greu de inteles.

Comentează