M A N A F U *

MANAFU*

Branding gratuit pentru un brand romanesc

Au tot fost incercari de a promova brandurile romanesti, de a le crea o identitate si de a le scoate din stadiul de simple produse. Isi mai aduce cineva aminte de programul “Fabricat in Romania” de acum 10 ani? De atunci am vazut multe branduri noi locale crescand si altele mai vechi renascand. Sunt insa foarte multe care inca au nevoie de “calauzire”. Pentru ele programul “Cel Mai Promitator Brand Romanesc” poate fi o optiune.

Programul este un concurs adresat companiilor romanesti, in urma caruia. un brand autohton va beneficia de un proces de branding gratuit. Inscrierea in selectie se face prin completarea formularului de aplicare de pe site-ul www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro.

La editia de anul trecut, Ciserom a fost ales “Cel Mai Promitator Brand Romanesc“, care intrat apoi in procesul de rebranding, urmand etapele: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand si a unei noi pozitionari pentru brandul de produs, dezvoltarea identitatii vizuale si packaging.

Cel Mai Promitator Brand Romanesc” este un demers initiat de Seed Consultants,  partener exclusiv Landor Associates in Romania.

5 comentarii

  1. Alex says:

    Trebuie sa fie produs online sau produs fizic?
    Trebuie sa fie proiectul in faza finala sau doar concept ?

  2. Daniela says:

    Trebuie sa fie un brand romanesc, indiferent daca e produs, produs online sau un brand de servicii.
    Este important sa fie un business cu cel putin un an de activitate.
    Mai multe detalii despre conditiile de eligibilitate gasesti aici: http://seed-consultants.ro/cel-mai-promitator-brand/eligibilitate/

  3. Gabriela says:

    Ai ma sa fim seriosi! Ok, buna initiativa, dar ar fi fost o situatie credibila daca era organizata de o agentie de prestigiu, care are expertiza in domeniu si a dezvoltat branduri romanesti care au avut si succes (gen ROM, etc), dar asa care sunt rezultatele brandurilor romanesti castigatoare anterior? Cine le urmareste evolutia si cine ne arata ca un program de genul acesta a fost si eficient?
    Adica nu trebuie sa fi din industrie ca sa intelegi ca este pur si simplu o campanie de PR, pentru a atrage clienti noi, mai ales cand esti o agentie micuta, fara notorietate…

  4. Gabriela,

    Agentia e afiliata Landor, care cred ca e cea mai mare firma de branding din lume. Apoi orice firma mare de pe lumea asta a fost mica la inceput.Nu cred ca e ceva rau sa fii mic deci. Ramane totusi intrebarea ta legata de urmarirea rezultatelor. Ar fi bune cateva studii de caz.

  5. Daniela says:

    O strategie de branding are un efect pe termen lung, drept urmare este dificil sa vezi rezultate dupa cateva luni de la implementarea ei. Rezultatele vizibile se gasesc in partea de identitate vizuala (http://seed-consultants.ro/ciserom/). Strategia de branding se va manifesta de-a lungul timpului, prin mijloacele de comunicare alese de Ciserom, in cazul de fata.

Comentează