M A N A F U *

MANAFU*

Avem putere sa ne implicam mai mult

Vodafone continua noua campanie de brand, lansata la final de mai, cu un nou spot pe vocea Oanei Pellea. Mesajul “Impreuna suntem mai puternici” are un spin-off acum: “Avem putere sa ne implicam mai mult”.

Clipul are un puternic mesaj social si reflecta modul in care s-au implicat oamenii, mai ales pe canalele de social media – Facebook, Twitter si bloguri – pentru salvarea cailor salbatici de la Letea, in vara anului trecut. Atunci, sute de voci active din social media s-au implicat in acest caz dramatic, ce urmarea salvarea cailor de la Letea de la moarte.

Miscarea de salvare a inceput, atunci, pe Facebook si, in termen de cateva ore, cazul cailor salbatici din Delta Dunarii a devenit stire principala pe toate canalele de stiri din Romania, avand ecouri chiar si in presa internationala. Cei aproximativ 70 de cai salbatici au fost, pana la urma, salvati si datorita modului in care toti cei activi pe Facebook si pe bloguri au stiut sa ia atitudine si, impreuna, au reusit sa mobilizeze autoritatile si intreaga opinie publica.

Spotul este realizat de McCann-Erickson si a fost lansat mai intai pe YouTube si apoi pe canalele TV.

1 comentariu

  1. Lăcră says:

    Doar că nu prea o fost folosit hashtag-ul acela din video doar de cineva care întreba despre ce e vorba.

Comentează