MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum va place Vine?

Pe mine m-a prins un pic Vine, aplicatia de video sharing lansata recent de Twitter. Propune o abordare noua a continutului video (clipul scurt si rulat in loop) si continua un trend foarte popular in ultimii ani: GIF-ul animat. Mai mult, sustine un curent pe care am inceput sa il studiez de ceva vreme: visual marketing. Desi cere putina imaginatie si probabil un mic set de cunostinte (editare video), Vine ofera brand-urilor o noua forma de expresie. Voi cum apreciati aplicatia?

O INCERCARE PERSONALA

 

EXEMPLE CREATIVE

 

 

CE AU FACUT BTAND-URiLE

 

8 comentarii

  1. Tiberiu Cazacioc says:

    Poate au o explicatie pentru cele 6 secunde. De 10 ori cate 6 si faci un minut de serial cu 10 episoade de cate 6 secunde nu ? Daca la tweet-uri ai 145 de caractere si secventializarea ar fi o problema pentru consumator, cele 6 secunde de vizual (chiar si de 10 ori inlantuit) sunt o idee foarte tare.
    Complexitatea vizualului, ca putere a mesajului, depaseste textul, este diferenta dintre ieri si azi. Va fi o supercompetitie pe creatie….si integrarea in campanii

  2. Nu am cautat una. As fi mers pe 8 sau 10. Nu ma intreba de ce. Asa simt dupa cateva incercari. La partea cu creatia ai super-dreptate!

  3. vali, eu mi-am gasit o “jucarie” simpatica. acum trebuie doar sa invat sa fac clipuri cat de cat atractive. vine te lasa sa te joci mai mult decat instagram.

  4. vali says:

    n-ai înţeles ideea. dar e ok 🙂

  5. n-am citit inca articolul.

  6. Zoran says:

    arunca un ochi si pe http://lightt.com/

  7. Cred ca a prins pentru ca are o interfata care nu-ti sta in cale. It just works, cum se zice. Nume bun si usor de retinut, concept simplu si adictive. Cred ca o sa prinda la publicul larg.

    Personal, sunt un pic surprins ca exporta in format mp4, si nu gif. Mi se pare ca audio nu ajuta mult in situatia de fata, decat daca l-ai putea suprapune peste tot clipul.

Comentează