M A N A F U *

MANAFU*

Daca asta nu e revolutie, atunci ce e?

DisplaySearch_WW_Notebook_PC_and_Tablet_PC_Shipment_Share_Forecast_130103 (1)

Incerc sa imi dau seama daca un alt gadget in istorie a avut o adoptie asa de rapida precum cea de care se bucura segmentul tabletelor. In urma cu trei ani, era o specie aproape inexistenta. Acum, analistii prevad ca vanzarile de tablete le vor depasi pe cele de laptop-uri chiar anul acesta. Extraordinar, nu?

Desi la CES, PaperTab a facut senzatie, nu vom vedea mari inovatii in curand. Cred ca 2013 va fi mai degraba un an de consolidare a segmentului. Pe de o parte, vom vedea o batalie intre dimensiunile tabletelor, daca pot spune asa, iar pe de alta parte, jucatorii mari vor cauta sa prinda o felie cat mai mare din piata, chiar si cei care in prezent nu sunt foarte activi in zona.

Eu inca nu am devenit un power user al tabletelor, sunt mai aproape de ultrabooks.

3 comentarii

  1. S-ar putea ca ritmul de adoptie al tehnologiilor noi sa creasca exponential pentru multe alte devce-uri de care inca nu am auzit deci…. tine aproape, cine stie daca in 3 ani nu vom fi uitat de tablete 🙂

  2. Razvan says:

    Îți amintești de filemele/siarele SF unde erau tablete aproape transparente, din sticlă?
    Cred că spre acolo vrem să credem că vom fi.
    Să te plimbi pe stradă cu o tabletă fără baterie și cabluri cu un telefon la fel de subțire ca o foaie…..hhhhmmm să zicem 10 ani?

  3. Pana de Craciun m-am abtinut sa iau o tableta (sa ii zicem iPad, celelalte sunt inexistente) asteptand mini-ul.

    Dupa ce am vazut oferta, am luat decizia – si ma bucur ca am ales corect – sa merg cu noul iPad. Si am scris despre experienta cu el aici: http://www.andreipotorac.com/ipad-is-amazing/

    Adevarul este ca se pune praful pe macurile laptop, desktopul il folosesc pentru work + filme in salon, iar iPad-ul cand stau de obicei pe canapea intins, ori seara in pat, ori pe drum in loc de laptop (e super in tren / avion / bus).

    Cred ca mai mult au de pierdut laptopurile decat desktopul – care nu vad cum ar putea fi inlocuit pentru creare de content.

Comentează