M A N A F U *

MANAFU*

Real-Time Marketing cu Harlem Shake

Real-Time Marketing este un concept despre care vom auzi destul de mult anul acesta. Pastrez deja de ceva timp studii de caz si ii studiez dedesubturile, asa ca ne vom mai intalni cu el si pe acest blog si in prezentarile mele de la evenimente si training-uri. Pana la un post introductiv despre concept si oportunitatile pe care le ofera, va arat cum au reusit cateva branduri sa “capitalizeze” pe fenomenul momentului: “Harlem Shake”.

Va aratam acum cateva zile clipul facut de McCann Erickson Romania. AdAge scrie ca peste 60 de agentii au creat un video Harlem Shake.

3 comentarii

  1. Ncu says:

    La Google si Facebook nu se poate vorbi despre capitalizare. Pare rezultatul initiativei angajatilor, nu al departamentul marketing sau al unei strategii de real time marketing.

    La AOL poate e un mic self promotion acolo.

    Pepsi e singurul care se califica.

    Un exemplu bun e Veuve Cliquot la Aspen

  2. […] Shake se împrăștie ca un virus global. Clienții l-au preluat și ei pentru a își face cunoscute brandurile. Pepsi vrea să ne impresioneze cu […]

Comentează