M A N A F U *

MANAFU*

Istoria unui brand cu traditie. Istoria unei campanii aniversare

Screen shot 2013-04-19 at 7.13.02 PM

Ca fost jurnalist de media & advertising, mi-ar placea sa vad mai rezultatele mai multor campanii prezentate sub forma unor ebooks. Ca om pasionat de digital, mi-ar placea sa vad cat mai multe povesti de brand spuse prin ebooks sau publicatii online. Heineken a facut acest lucru la finalul campaniei “140 de ani”. A creat un ebook special.

Am fost implicat in initiativa Heineken in Romania si am avut un rol pe o “scena” pe care au urcat cativa bloggeri cunoscuti si o serie de celebritati. Brandul a creat o campanie complexa, ce a inclus atat activari online, cat si offline. De altfel, daca urmariti partea dedicata campaniei in ebook, veti vedea toata desfasurarea de forte.

1 comentariu

  1. Irina Radu says:

    O adevarat desfasurare de forte. Ideea cu ebook-ul mi se pare geniala. Felicitari Heineken!

Comentează