MANAFU*

Abonamente Evensys

Heineken iti sta pe creier

Am zis de cateva ori in intalniri corporate ca, in opinia mea, Heineken are cea mai coerenta implementare locala a campaniilor globale. Unul dintre exemplele recente este The Voyage Heineken. Pe de alta parte, Heineken este si unul dintre putinele branduri consecvente in comunicarea (pr)in blogosfera.  Dincolo de toata activitatea in social media, Heineken are, se pare, un anumit impact si asupra… creierului consumatorului.

Cercetatorii de la Neuro-Insight au analizat experienta emotionala pe care spoturile TV ale brandului o ofera consumatorilor. “Una dintre caracteristicile comune ale reclamelor Heineken este modul în care brandul este intrinsec legat de poveste… Se pare că modul în care povestea este relatată oferă avantaje financiare semnificative pentru agențiile de publicitate, reușind să facă o reclamă memorabilă… Codificarea în memorie dovedește eficiența publicității și identifică comportamentul consumatorilor, iar cu cât nivelul variabilei ce măsoară codificarea în memorie este mai mare – în special pentru momentele în care este prezentat brandul – cu atât comunicarea va avea un succes mai mare “, spune pe Monica Diana Bercea, doctorand in cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi, pe Blog de Bere.

Daca sunteti pasionati de marketing, va invit sa cititi intregul material.

Comentează