M A N A F U *

MANAFU*

Ne asteapta vremuri frumoase in e-commerce

Screen shot 2013-09-03 at 11.42.39 AM

Spuneam la inceput de an ca 2013 este anul intrarii marilor retaileri (clasici) in mediul online. De atunci, am mai bifat o mare intrare. Serviciul de comenzi online al Carrefour. Nu l-am testat inca, dar intentionez. Se pare insa ca 2013 este si anul diversificarii ofertelor. Cel mai recent exemplu este Elefant.ro, care a anuntat intrarea intr-o noua categorie: online fashion. Elefant.ro promite atat colectii noi, cat si colectii anterioare la preturi reduse. In plus, vine cu un termen de retur extrem de ambitios: 365 de zile.

Un alt jucator care a trecut la o gama diversificata de produse este EVOmag, care pe langa puternica zona electro-IT, a adaugat categoriile “Ingrijire personala” si “Mama si Copilul”. eMAG, liderul pietei de e-commerce, are deja cel mai mare portofoliu de produse.

Abia astept sa vad cum va fi Black Friday anul acesta. Ma astept la o batalie pe toate fronturile, nu doar online. Puneti bani deoparte de acum!

4 comentarii

  1. Cristi says:

    Si asta nu cred ca este tot. Cred ca si 2014 va inregistra tot un trend ascendent, poate nu neaparat prin prisma noilor intrati, ci si prin rulajele generate de e-commerce. Daca ne gandim ca pe piata romaneasca sunt undeva la 14 milioane de carduri si ca ponderea tranzactiilor la POS-urile magazinelor incepe sa ia amploare, este o consecinta logica si normala ca si e-commerce-ul sa creasca de la an la an.
    Cred insa ca trebuie pus in continuare accent pe securitatea platilor efectuate elecronic.

  2. ionica says:

    Toti vor sa fie un mic eMag, dar din pacate nu pot!
    E bine ca macar incearca.

  3. Interesanta ideea celor de la elefant insa trebuie sa vina cu ceva nou 🙂 Cat despre Black Friday, mai intai sa vedem cum rezista serverele, aia a fost principala problema an de an!

  4. Ionica, toti incearca sa fie Amazon!

Comentează