MANAFU*

Abonamente Evensys

S-a “lansat” Google Plus, adevaratul competitor al Facebook

dreamstime_s_33653360

Desi Google Plus este de ceva vreme printre noi, putem spune ca abia de astazi a intrat in marea arena a retelelor sociale. Am spus si cu alte ocazii ca reteaua creste pe “ascuns”, generand multe conturi noi, fara a reusi insa sa fidelizeze audienta. Probabil strategia Google a fost: sa crestem mari mai intai si apoi ii facem pe oameni sa ne iubeasca.

De astazi, Google Plus ofera posibilitatea de a crea un nume de utilizator, ceea ce reprezinta un pas mare pentru retea. Pana acum, adresele profilurilor contineau o combinatie de cifre greu de tinut minte. Acum, fiecare utilizator poate opta pentru o adresa gen plus.google.com/+IonPopescu. Din pacate, pot fi create nume de utilizator numai in formatul PrenumeNume. Doar paginile de brand pot folosi orice titulatura doresc.

Cu toate ca pare un pas banal pentru Google Plus, aceasta facilitate isi va dovedi importanta in scurt timp. Voi ce credeti?

© Viorel Dudau | Dreamstime.com

9 comentarii

  1. Gabi Miron says:

    Incet, incet ajunge o retea foarte buna. Mie imi place mai mult Google Plus dar din nefericire am putine conexiuni acolo, mai multe am pe Pinterest :))

  2. Pentru paginile google+ cred ca adresele sunt facute automat dupa numele sitului la care este conectata pagina.

  3. Bogdan Popa says:

    Nu e chiar atât de simplu pe cât pare.

    Google Plus oferă posibilitatea de a crea un nume de utilizator celor care au contul de cel puțin 30 de zile, au cel puțin 10 followers (followers = friends?) și au setată o poză de profil.

    Pe lângă asta, există o serie de URL-uri pentru care o persoană a primit aprobare, deci nu poți alege chiar ce vrei tu.

    Acum, pentru mine de exemplu, nu există opțiunea de “custom URL”, deși am 16 oameni mă au în cercurile lor, am poză de profil și contul e făcut de când hăt.

    Probabil că în vreo lună o să fie disponibilă pentru toată lumea, dar eu tot nu cred în succesul G+.
    Nu mi se pare că aduce ceva cu adevărat nou în Social Media.

    Singurul atu pe care îl are G+ este compania mamă. Altfel ar fi trecut aproape neobservată.
    Nu știu dacă asta e de ajuns pentru ca G+ să devină într-adevăr un competitor pentru Facebook.

  4. lud says:

    cred ca…nu.

  5. gabi says:

    @bogdan spui ca: “Singurul atu pe care îl are G+ este compania mamă….” pai asta e cel mai important lucru plus ca, sa nu uitam, compania mama care mai are cateva ” properties” in portofoliu: gmail, you tube, blogger blog.

    Dar cel ai important in cadrul G Plus e un tool numit Google Hangouts on Air…. de ex. daca “tragi” un video folosind G Hangouts, acesta se duce pe direct pe canalul tau de you tube, si pe contul tau de G plus (care de acum incolo poate fi si “personalizat” asa cum spune Cristian in acest articol).

    Apoi poti sa-ti optimizezi video-ul si sa-l inserezi intr-un blogger blog si ajungi pe prima pagina de la google in cel mai scurt timp. De ce? Pt ca folosesti doar web properties de ale lui google asa cum cum ziceam…

    Am facut eu niste “experimnente” si cu hangouts si cu video uri optimizate..

    Ce a iesit, o sa vezi daca o sa dai cautare pe google dupa frazele da mai jos ( fara ghilimele):
    “best video marketer in romania”
    “local marketing and SEO services in romania”
    “cel mai bun video marketer”
    “video marketing services in romania”
    “mobile websites romania”
    “reputation management services romania”
    O sa ma gesesti peste tot pe prima pagina fie cu video-uri fie cu link-uri

  6. Bogdan Popa says:

    Poți să faci o găleată de lucruri cu G+, dar cât de relevante sunt ele pentru utilizatorul de rând?
    Dintr-o mie de studenți, de exemplu, pe câți dintre ei crezi că îi interesează ce ai povestit mai sus? Probabil că doar pe ăia care au o mică afacere dezvoltată prin campus/cămine. Restul se vor uita indiferenți câteva secunde și se vor întoarce la Facebook. Sau Twitter.

    Cu alte cuvinte, G+ este bun, foarte bun, pentru cineva care vrea să facă o afacere, să intre pe o piață.
    Restul nu vor vedea vreun beneficiu în a trece de la Facebook la G+ sau a renunța complet la Facebook în favoarea G+.
    Mie, de exemplu, îmi place foarte mult cum arată și cum se simte G+. Dar, la sfârșitul zilei, nu-mi oferă nimic în “plus” față de Facebook. Ba chiar îmi oferă în minus, că am doar o mână de contacte pe G+.

    Cea mai plauzibilă variantă pe care o văd eu este că G+ își va crea o nișa proprie. La fel cun Linked In este o rețea pentru “people in professional occupations”, la fel își va găsi si G+ un loc.

    Sper să mă înșel, dar în momentul de față, cu ceea ce oferă acum, nu văd cum G+ poate deveni cu adevărat un competitor pentru Facebook.

  7. Eu mi-am facut contul de google+ si pagina de google+ pentru a ma ajuta sa urc in google search pe domeniul meu, adica mediere. Si am inceput sa vad rezultate. La cautare dupa keywords, Google arata mai repede contul meu de google+ decat situl meu. Conteaza foarte mult sa muncesti si sa fii incercuit de cat mai multi. Eu am rel=author pe articolele de pe blog, iar la cautari google arata poza mea, nr de persoane care m-au incercuit si articolul respectiv.

  8. Mihai Ioan says:

    Eu n-am reusit sa il activez. N-am primit codul prin sms, am zis sa incerc mai tarziu si puff. Nu mai merge.

Comentează