MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum arata comertul mobil de Black Friday

Un studiu Deloitte facut in US ne spune ca 61% dintre consumatori intentioneaza sa isi foloseasca smartphone-ul in apropiatul sezon de cumparaturi si 63% dintre posesorii de tablete au in minte acelasi lucru. Peste tot unde privesti (in afara) vedem azi tot mai multe mentiuni, studii, analize despre cresterea comertului mobil.

Pentru ca noi nu avem un sezon al cumparaturilor online de iarna, am vrut sa vad, din curiozitate, cum sunt pregatite magazinele online romanesti pentru mult-trambitatul Black Friday, din perspectiva prezentei in mediul mobil. Iata ce am gasit:

m-commerce

Am luat in considerare cele doua mari domenii care se bucura de un trafic mare online de Black Friday: Electro IT si Fashion. In plus, am exclus retailerii mari din offline (desi au prezenta online), iar lista este subiectiv aleasa. Orice completare sau amendare este binevenita.

UPDATE: evoMAG are aplicatie de smartphone.

© Rigmanyi | Dreamstime.com

3 comentarii

  1. andreea says:

    sincer sper ca in momentul in care va exista un mobile commerce in Romania sa fie mai bine gandit decat cel din Germania, unde probabil pot sa fac o gramada de cruciulite in ambele domenii pe care tu le-ai ales, dar la capitolul intuitivitate, accesibilitate(aici e de vine probabil si proasta infrastructura pe care o au pentru internet-ul mobil) si dimensiuni au foafte mult de imbunatatit.

  2. Ciprian says:

    Avand in vedere cifrele de pe mobile din ultimii ani de zile, eu nu inteleg cum unii jucatori inca isi permit sa nu aiba cel putin un mobile website, care sincer reprezinta cea mai simpla si mai putin costisitoare solutie dintre cele de mai sus.

  3. […] în rândul celor mai mari magazine online de la noi. Comparaţi articolul lor de astăzi cu postul meu de acum un an şi jumătate. Se vede o creştere a interesului, dar nu generală. Iar comerţul […]

Comentează