M A N A F U *

MANAFU*

Primul eveniment de marketing si comunicare pentru industria medicala

dreamstime_s_8107416

Am creat multe evenimente in cei 10 ani de experienta in domeniu. Mereu am cautat sa deschid noi nise si sa improspatez cu idei noi domenii “neatinse”. Ar fi o lista mult prea lunga, asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant. Cel mai recent exemplu este Pharma Marketing Conference, un eveniment 3-in-1, ce include doua conferinte specializate si un training avansat.

CONFERINTA 1: MARKETING PENTRU PRODUCATORII PHARMA
Tehnologia determina o schimbare a modului in care furnizorii si consumatorii achizitioneaza produsele, iar conferinta va dezvalui tactici eficiente pentru succesul in promovarea online a companiilor farmaceutice.

Cine participa:
• Producatori de medicamente
• Distribuitori de medicamente
• Brand manageri
• Marketing manageri
• Manageri vanzari

CONFERINTA 2: MARKETING PENTRU SERVICII MEDICALE
Pentru a veni in intampinarea provocarilor din industrie, companiile de servicii medicale trebuie sa se adapteze tendintelor actuale, cu scopul de a creste vanzarile, de a se dezvolta si de a fi mai performante.

Cine participa:
• Manageri clinici si spitale private
• Manageri cabinete stomatologice
• Manageri SPA-uri
• Specialisti PR si marketing
• Practicieni in marketing digital

TRAINING: CURS INTENSIV PENTRU PRODUCATORII DE MEDICAMENTE
Cu peste 12 ani de experienta in domeniul farmaceutic si consultanta, Saidat Amirkhanova este specialista in strategii de digital marketing pentru industria de healthcare. Aceasta a dobandit experienta in companii precum Novartis Pharma, Eli Lilly & Co sau Sanofi Group. Dupa ce s-a alaturat companiei Eli Lilly in 2001, aceasta a contribuit la dezvoltarea unora dintre cele mai mari branduri farmaceutice in Franta si internationale.

Pharma Marketing Conference va avea loc pe 12 si 13 februarie 2013, la hotel Crowne Plaza, si este sustinut de GMP Group si Totem Communication.

© Hongqi Zhang (aka Michael Zhang) | Dreamstime.com

1 comentariu

  1. Pe mine m-ar interesa conferinta, dat fiind faptul ca activez in domeniul farma. Chiar la inceputul anului scriam un articol in care imi exprimam dorinta ca mediul medical si farmaceutic sa intre mai mult in online.

    Vad ca se merge in directia dorita de mine si, de ce nu, in directia in care ar trebui sa mearga lucrurile la ora actuala.

    Mai multe detalii de unde pot obtine?

Comentează