MANAFU*

Abonamente Evensys

#ShareTheSofa, aproape sigur cea mai mare campanie facuta vreodata pe Twitter

crespo

Cand ai o audienta mondiala de 4 miliarde de telespectatori, in 220 de tari, o campanie pe Twitter poate fi un experiment interesant. Pe multe piete, show-urile TV isi pastreaza audienta atenta prin interactiunea pe retelele sociale. De cele mai multe ori pe Twitter. Acum vorbim de UEFA Champions League si de o masa mare de oameni. Astfel, ceea ce a inceput sa faca Heineken recent poate fi considerata drept cea mai mare campanie ever pe Twitter.

#ShareTheSofa este mai mult decat un hashtag, este o platforma de comunicare. In fiecare saptamana de meciuri, telespectatorii sunt invitati sa fie activi pe hashtag si sa interactioneze cu o celebritate din fotbal. Practic, pui intrebari si sunt sanse mari sa primesti raspuns direct de la legenda balonului rotund.

In aceasta seara, il intalnesti pe Twitter pe Hernan Crespo, fotbalistul argentinian care a numarat 300 de goluri in 19 ani de cariera. Crespo a fost cel mai bun marcator din sezonul 2000 – 2001, cu 26 de goluri inscrise pentru Lazio. Alte surprize vor urma, fireste. Ramaneti aproape. Platforma va fi disponibila fanilor pana la Finala UEFA Champions League, din 24 mai 2014. Pana atunci, te invit sa comentezi si sa adresezi intrebari pe Twitter, folosind hashtag-ul #ShareTheSofa.

Sunt unul dintre sustinatorii campaniei #ShareTheSofa in Romania, la invitatia Heineken. Voi anunta de acum inainte toate intalnirile live cu legendele fotbalului.

Comentează