M A N A F U *

MANAFU*

4 idei pentru brandurile prezente in social media

Companiile active in social media folosesc deja o serie de platforme si au la dispozitie o multitudine de instrumente specifice. Viata lor nu este insa mai usoara astazi. Toate se bat pe atentia utilizatorului, pentru Click-urile, Like-urile si Share-urile lui. “Ce functioneaza acum?”, am fost intrebat astazi la Biz Social Media Summit Bucuresti. Si am raspuns:

m6gudfk

Copiii – Asa cum sublinia si Catalin Tenita, in baza unui research al FB Monitor, cele mai viralizate posturi pe Facebook sunt cele cu si despre copii. Acest lucru ne confirma inca o data cine e “heavy user” pe Facebook. Intrebarea care ramane este “Cum pot folosi acest trend brandurile?”.
Oportunitate pentru branduri: 9/10

 

redbull

Umorul – Am dezvoltat tema la Biz Social Media Snow Camp, in decembrie, cand anuntam ca 2014 va fi anul umorului in social media. Voluntar sau involuntar, umorul se “viralizeaza”. Priviti doar succesul avut de Times New Roman. Voi reveni pe tema aceasta cu un post dedicat.
Oportunitate pentru branduri: 7/10

 

NY_Library_Selfie

Selfies – Probabil prin alte parti vom vedea un “declin” al trend-ului selfie. La noi este inca neutilizat. Cate campanii cu selfies ati vazut la noi? Voi reveni si pe aceasta tema cu un post dedicat.
Oportunitate pentru branduri: 6/10

 

lego-car-project

LEGO – Aici e un pariu mai greu de tinut. Lego are un “moment” acum la nivel mondial. A devenit cel mai tare producator de jucarii si a lansat recent un lung metraj animat. Pe piata noastra, un ziar face “sampling” cu LEGO in aceasta perioada. Iar inceputul de an a fost marcat de deja celebra masina LEGO. Cum companiile romanesti sunt foarte deschise la depasirea unor recorduri mondiale din Guinness Book, poate vom vedea diverse tentative legate si de LEGO. Cine stie?!
Oportunitate pentru branduri: 4/10

Sursa foto Featured:  ©  | Dreamstime.com

8 comentarii

  1. Marius Sescu says:

    Mai este ceva care funcționează – sinceritatea brandurilor în mesajele postate. Am văzut companii care au postat mesaje sincere, deschise și au generat reacții foarte bune în social media în ultima perioadă.

  2. Incadrez “sinceritatea” la “emotie”… care e trendul major pentru 2015. 🙂

  3. […] Manafu (manafu.ro) a fost ultimul vorbitor. De la el am aflat că utilizatorul de facebook nu e prietenul tău (că […]

  4. Anghel says:

    Oamenii intra pe Facebook pentru divertisment si “relaxare”. Punem umorul pe primul loc 🙂

  5. […] de tipurile de conținut care prind în rețelele sociale acum, sunt de acord că pozele cu cei mici și umorul funcționează cel mai bine. Copiii sunt […]

  6. […] 4 idei pentru brandurile prezente in social media | M A N A F U * […]

  7. Ma aliniez la treaba cu sinceritatea si emotia. Nu cred ca va fi un trend al lui 2015, ci cred ca a fost, este si va fi secretul vanzarii perfecte. Amin 🙂

Comentează