MANAFU*

Abonamente Evensys

De ce utilizatorii nu mai urmaresc brand-urile in social media

Începând cu 12 martie, multe pagini de Facebook s-au trezit cu un număr mai mic de Likes. Facebook a explicat că este vorba de o “curăţenie” de primăvară, prin care – în esenţă – elimină utilizatorii inactivi. Dacă această schimbare este sesizabilă, zi de zi însă, paginile de Facebook şi conturile social media în general pierd din numărul de urmăritori, fără să simtă de cele mai multe ori, din diverse motive.

Companiile Fractl şi Buzzstream au vrut însă să afle motivele şi au cerut părerea de la 9.000 de utilizatori de social media. Rezultatele, pe alocuri previzibile, sunt chiar interesante.

Sondajul a revelat că 21% dintre respondenţi au spus că renunţă să mai urmărească un brand din cauza conţinutului plictisitor. Pe de altă parte, 19% au abandonat “relaţia” cu brandul pentru că acesta “vorbea” prea mult (publica excesiv).

Mai multe informaţii găsiţi în infograficul de mai jos.

unfollow brands

Sursa foto: © Pixattitude | Dreamstime.com

2 comentarii

  1. […] De ce utilizatorii nu mai urmaresc brand-urile in social media. […]

  2. […] De ce nu mai urmărim brandurile pe social media […]

Comentează