MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum sa interactionezi in timp real cu consumatorii

În urmă cu câteva luni, la Mobifest, am creat împreună cu echipă Zoniz o acțiune promoțională pentru participanții la eveniment. Pe parcursul conferinței, cei aflați în sală puteau participa la câteva concursuri direct de pe smartphone prin aplicația Zoniz.

Înainte de eveniment, am instalat în sală câteva dispozitive care prin intermediul tehnologiei iBeacon (dezvoltată de Apple) îi putea identifica pe utilizatorii aplicației. Cu alte cuvinte, am reușit să comunicăm direct cu participanții la conferința pe telefoanele lor.

A fost doar o mică demonstrație de mobile proximity marketing, o nouă cale de promovare eficentă pentru branduri.

Recent, Zoniz a anunțat prima implementare în România a tehnologiei iBeacon, într-un mare centru comercial. Mall-ul AFI Palace Cotroceni din București oferă acum brandurilor ocazia de a interacționa în timp real cu vizitatorii centrului comercial și vor avea posibilitatea sムrealizeze campanii de marketing relevante în funcție de afinităƒți. Posibilitățile de comunicare sunt multiple și includ discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informăƒri etc.

Cum folosim Zoniz?

Pentru ca un utilizator sムpoatムprimi în timp real oferte și informații relevante atunci când se aflムîn AFI Palace Cotroceni, trebuie sムinstaleze mai întâi aplicația Zoniz, sムactiveze apoi modul Bluetooth și sムpermitムprimirea notificăƒrilor. Odatムinstalată aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea sムgestioneze ofertele, sムaleagムbrandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați astfel ei vor intra în contact doar cu informații relevante pentru ei.

La rândul lor, comercianții au un panou de control al campaniilor prin care pot utiliza șabloane predefinite pentru diferite categorii de comunicări.

Aplicația Zoniz poate fi descăƒrcatムdirect din App Store sau Google Play și este disponibilムpe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizeazムtehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Dezvoltatムde compania Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazeazムpe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmităƒtori radio (beaconi), cu ajutorul căƒrora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se aflăƒ. Aplicația Zoniz este un produs 100% românesc, gândit dupムo tehnologie lansatムde Apple în urmムcu 2 ani.

***

Blogul Manafu.ro este implicat în campania de promovare a platformei Zoniz.

1 comentariu

  1. Madalin says:

    Tare aplicatie, multe o sa se schimbe pe masura ce aplicatiile evolueaza, modul de interactionare cu clientul se va schimba de asemenea

Comentează