M A N A F U *

Dineu cu oameni OK

MANAFU*

6 motive pentru care nu trebuie sa ratezi Digital Marketing Forum

“La Digital Marketing Forum, ne propunem să creăm un spațiu în care să se întâlnească față în față oamenii de marketing cu furnizorii de servicii (de marketing) în new media, un loc de discuții, de dezbateri, de prezentări și – de ce nu?! – de networking”, așa scriam pe blog în urmă cu 9 ani, înainte de debutul primei conferințe despre promovarea online, din România.

La acea vreme, speram să putem atrage măcar 80 de oameni interesați de mediul online. Am avut 150 de participanți. Un an mai târziu, ajungeam la 450 de persoane, 2008 fiind momentul în care toată lumea a devenit interesată de digital și se anunțau multe lucruri frumoase. Apoi a venit criza.

Digital-Marketing-Forum-2007

Digital Marketing Forum 2007

An de an, am căutat să avem cele mai noi subiecte la Digital Marketing Forum. De altfel, am poziționat conferința ca locul în care îți faci planul de marketing digital pentru anul următor. Anul acesta, având o ediție aniversară, cea de-a 10-a, am pregătit mai mult conținut, de la mai mulți vorbitori, cu multe studii de caz de la branduri mari.

Iată de ce cred eu că nu trebuie să ratezi:

Reinventarea marketingului digital așa cum îl știm noi

Conform EY România, 91% dintre companiile locale consideră social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru promovare. Mai mult, potrivit unor date furnizate de iSense Solutions, 72% dintre utilizatorii români de smartphone caută informații pe mobil. Și foarte important, 14% dintre utilizatorii de Internet din România blochează reclamele pe site-urile mari, prin intermediul programelor de tip AdBlock.

Cu aceste date și cu multe alte informații noi, oamenii de marketing trebuie să își regândească strategia de comunicare digitală.

Primul seminar aplicat de e-mail marketing din România

În cea de-a doua zi a evenimentului, Kath Pay, Digital Marketing Consultant & Trainer, din UK, vine la București pentru a povesti despre modalitățile în care persuasiunea și psihologia pot fi folosite în e-mail marketing. Seminarul “Persuasive Design and Copywriting” va răspunde nevoii participanților de a înțelege ce motivează consumatorul să cumpere și care sunt modalitățile prin care, prin design și copywriting, poate fi crescută rata de conversie.

Rețetă unei campanii de succes internațional

Campania digitală #LikeAGirl este una dintre cele mai cunoscute din mediul online, fiind și câștigatoare la Cannes Lions în 2015. Directorul de creație al campaniei, Milos Obradovic (Leo Burnett Group, UK), va fi prezent la Digital Marketing Forum și va discuta, în cadrul sesiunii dedicate strategiilor online, despre elementele de bază în proiecte cu impact puternic.

Studii de caz: campanii creative pentru branduri active în online

Specialiști în digital marketing vor prezenta studii de caz ale unor campanii de comunicare și marketing în online pentru companii precum: Coca-Cola, Avon, IKEA, eMAG, Băneasa Shopping City, punând accent pe tacticile și instrumentele care contribuie atât la asigurarea vizibilității, cât și la crearea unei relații benefice cu consumatorul.

Studiu exclusiv: Branduri vs Consumatori în 2016

În exclusivitate pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu referitor la comportamentul consumatorului în raport cu publicitatea TV și a metodelor prin care brand-urile pot menține activă comunicarea cu acesta, având în vedere că 8 din 10 români schimbă canalul în timpul pauzei publicitare. Cercetarea dorește să sublinieze motivele acestei atitudini, precum și care sunt cele mai eficiente canale alternative de comunicare și mesajele de impact pentru consumatori.

Pachete de beneficii de peste 400 de euro pentru participanți

Participanții la conferință (25 februarie) vor primi un pachet de beneficii în valoare de peste 400 de euro de la: Zelist Monitor, Bannersnack, fbMonitor și Google.

Digital Marketing Forum 2016 se desfășoară pe 25 și 26 februarie, la Crowne Plaza Hotel. La eveniment sunt astepati 300 de oameni de marketing de la companii și agenții medii și mari. Conferința este susținută de AVON, Conversion, Infinit Solutions și XPLAIN.

Ultimele locuri sunt disponibile aici.

Cum arată site-ul Digital Marketing Forum în 2007

www-2007-digitalforum-ro

Comentează