M A N A F U *

MANAFU*

JsCamp

Enel a lansat noua platforma online globala in Romania

Era Social Media a oferit companiilor noi canale și platforme de comunicare cu clienții lor. Fenomenul Facebook a creat o nouă prezență pentru branduri în mediul online, Twitter a devenit un canal de interacțiune 24/24 cu consumatorii, Instagram s-a transformat într-o oglindă a activităților organizațiilor. Și exemplele pot continua. Website-ul a rămas însă locul de bază, proprietatea digitală cea mai importantă pentru companii și întotdeauna o prioritate. Fără un site bine pus la punct, un brand nu are rădăcini puternice pe web.

Pentru mulți, Internetul – așa cum îl știm noi – pare să nu se fi schimbat. Sigur, apar noi tendințe în design de la an la an și noi funcționalități îmbogățesc interacțiunea pe site cu vizitatorii. Toate acestea sunt esențiale pentru site, însă contează foarte mult și experiența pe care o are utilizatorul atunci când tastează o adresă web.

Cum a lansat Enel site-ul în România

Recent, am avut ocazia să intru în culisele lansării noului site Enel în România. Nu a fost un simplu anunț, ci o noutate la nivel global pentru companie, pentru prezența sa online în cele peste 30 de țări în care își desfășoară activitatea. Enel a creat o platformă comună, adaptată nevoilor de comunicare ale fiecărei țări. Structura de bază este acum aceeași, design-ul este unitar, dar modular, mesajul este mult mai clar definit. Este un instrument comercial care are ca scop crearea unei legături facile cu clienții, o aplicație web utilă. Se dorește astfel oferirea unei experiențe intuitive.

Dezvoltarea site-ului a pornit de la abordarea “Mobile First” și de la aplicația mobilă MyEnel. Tot mai multe companii recunosc astăzi impactul pe care îl are telefonul mobil în obiceiul de consum de Internet al consumatorilor. Așadar, Enel a creat un site responsive, care ajută mult accesarea pe telefonul mobil și oferă în același timp o navigare ușoară și intuitivă atunci când e vizualizat de pe desktop sau laptop.

România a fost aleasă ca țară pilot pentru noua platformă. Alegerea a fost făcută din cel puțin două considerente: avem un Internet rapid și baza de clienți include atât utilizatori cu experiență pe web, cât și un public care abia acum se acomodează cu mediul online.

Site-ul a fost dezvoltat de agenția digitală Huge din Londra cu ajutorul unui grup de specialiști din Enel atât de la nivel global, cât și din România.

Au mai scris despre lansarea site-ului Victor, Dan, Victoria si Cristian.

***

Autorul acestui blog a fost implicat in evenimentul de lansare a site-ului Enel in Romania

2 comentarii

  1. SirNeo says:

    Si eu tot nu pot sa vad indexul nou, consumul real time sau alte lucrurie cu care s-au laudat acum 6 luni cand mi-au instalat smart meterul 🙂

  2. Sergiu says:

    In general eu sunt un mare fan al acestor platforme. Recomand tuturor folosirea acestor platforme atat pentru informarea operatorului cat si pentru informatiile utile pe care le vei gasi acolo ( de la index, facturi pana la asistenta sau numar de telefon)

Comentează