M A N A F U *

MANAFU*

Marketingul mobil e viitorul in turism

Nu cred că și-a imaginat cineva, dar se pare că într-o piață încă tradiționalistă cum e cea de turism la noi, în 2016, căutările pe telefonul mobil (48%) le-au depășit pe cele de pe desktop (47%), spune agenția digitală MoLoSo. Este un semn că strategiile și tacticile trebuie adaptate la felul în care clientul utilizează mijloacele de informare.

Deși rata de conversie, în continuare, este mai mare pe desktop, o strategie corectă de marketing implică o concentrare mai mare în campaniile de mobil, spun cei de la agenție. 54% din utilizatorii care au achiziționat pachete turistice (leisure) au declarat că funcționalitatea greoaie și experiența acestora pe versiunea mobilă a site-ului au fost motivul principal pentru care aceștia au finalizat achiziția pe desktop. Datele MoLoSo au arătat că 95% dintre consumatori fac research online și că 35% finalizează încă tranzacțiile la sediul agentului de turism.

Cea mai căutată destinație de către români este Grecia. Au mai fost înregistrate creșteri pentru Cipru și destinațiile din Spania – Mallorca, Tenerife, Gran Canaria sau Costa Brava. Însă s-a observat o scădere cu 30% a interesului față de Turcia, la începutul acestui an Turcia.

Zilele acestea, Millennium Tour a lansat un site care promite concedii la cheie. Aruncați un ochi pe Concediu.com, poate vă vine o idee nouă de vacanță.

Comentează