M A N A F U *

MANAFU*

Employer Branding

Ce inseamna “acasa” pentru un bucurestean

IKEA face de câțiva ani o cercetare despre casele oamenilor. O face în mai multe țări, în marile capitale. Life at Home Report a avut o replică și în București, anul trecut, peste 1.000 de persoane fiind chestionate despre o viață de zi cu zi mai bună acasă.

Rezultatele studiului replicat pentru București se împart în patru categorii, întocmai ca în studiul global: spațiu, lucruri, relații și loc. Câteva dintre rezultate sunt în infograficul de la final.

Mi s-au părut însă interesante și răspunsurile legate de consumul media:
• De cele mai multe ori, activitățile pe care bucureștenii aleg să le facă alături de cei dragi acasă sunt: să ia masa împreună, să stea de vorbă și să se uite la filme/TV.
• Mediul online joacă un rol din ce în ce mai important: 28% dintre bucureșteni cred că interacțiunea online este mai importantă decât să invite oamenii acasă.
• Mai mult, 17% dintre bucureștenii în vârstă (de peste 61 de ani) se simt stresați dacă nu își verifică zilnic conturile de social media, în timp ce 13% dintre tineri (18 – 29 ani) se simt la fel.
• 37% dintre bucureșteni își verifică conturile de social media dacă se trezesc noaptea din somn.

1 comentariu

  1. Eu imi verific telefonul pentru e-mail-uri daca ma trezesc noaptea si desi folosesc asta ca o scuza. De fapt pot face verificarea dimineata cand ajung la munca, nu imediat cum deschid ochii. Nu stiu catre ce ne indreptam dar am emotii!

Comentează