M A N A F U *

MANAFU*

Future of Media

TIFF si Nespresso: inceputul unei prietenii frumoase

George Clooney este ambasador al brand-ului de cafea Nespresso de mai bine de 10 ani, într-o asociere puternică pe care o pot asemăna cu colaborarea Nike – Michael Jordan din anii ’90. Într-o reclamă recentă, Clooney ar face orice pentru a ajunge la cafeaua lui preferată. Merge cu maşina, cu trenul, cu motocicleta, cu avionul şi chiar pe un cal într-un mix de secvenţe adunate din filme celebre. Trebuie să o vedeţi.

Legătura cu filmul este chiar mai puternică. Alături de Clooney, în reclamele brand-ului apar astăzi şi alte nume mari ale cinematografiei – Matt Damon, Danny de Vito, John Malkovich, Jean Dujardin şi Andy Garcia.

Nespresso merge chiar mai departe. Se implică în festivalurile de film. De 10 ani, este cafeaua oficială a celui mai cunoscut eveniment cinematografic, Festival de Cannes, dar are prezenţă şi la BAFTA, Festivalul de Film de la Berlin, Festivalul de Film Karlovy Vary şi acum, odată ce brandul a venit în România, este alături şi de TIFF, cea mai mare sărbătoare a filmului în România şi o destinaţie iubită de cinefilii din toată lumea.

Fiind una dintre cele mai apreciate cafele din lume, brand-ul caută să ofere experienţe excepţionale cinefililor, în calitate de cafea oficială a acestor festivaluri. La Cannes, cu puţin timp în urmă, a creat The Plage, un spaţiu de relaxare cu o vedere superbă, în care s-au derulat multe evenimente din cele 11 zile ale festivalului. La Cluj, anul acesta, cafeaua de origine a fost zi de zi un partener al discuţiilor din TIFF Lounge, unde oameni apreciaţi din industria filmului au avut întâlniri cu media şi cu participanţii la festival.

Brand-ul a fost implicat activ și în programul de conținut al festivalului. Cinefilii au putut urmări în cadrul proiectului InfiniTIFF, inițiativă dedicată virtual reality și noilor forme de storytelling audiovizual, cinci filmulețe VR despre Columbia, țara “providențială” a plantațiilor de cafea. Mai mult, cafeaua Nespresso a putut fi savurată înainte de proiecţia filmului ‘O femeie fantastică’, premiat la Berlin 2017 pentru cel mai bun scenariu. Şi ca să ofere tuturor amintiri frumoase şi motive de a se reîntoarce în festival, Nespresso a oferit energie sutelor de participanţi atât la petrecerea de deschidere, cât şi la cea de final de TIFF 2017.

Nespresso este la TIFF de 2 ani. Pot spune deci că am văzut deja începutul unei prietenii frumoase.

Foto: Vlad Cupșa | TIFF

Comentează