MANAFU*

Abonamente Evensys

KFC si-a lansat propriul smartphone in China

La aniversarea a trei decenii de la intrarea pe piața din China, KFC a lansat, în colaborare cu Huawei, un telefon mobil cu însemnele lanțului de fast-food. Telefonul este roșu, are gravate logo-ul KFC și chipul colonelului, iar pe partea de software, are o aplicație specială KFC și un cont virtual preîncărcat cu 100.000 de K-dolari, moneda digitală a restaurantului.

KFC nu este la prima personalizare a unor produse care nu au nicio legătură cu produsele sale. În mai 2016, a lansat oja de unghii comestibilă și cu miros de pui, care a dus sloganul KFC, “Finger-licking good”, la un alt nivel, iar trei luni mai târziu a lansat loțiunea pentru protecție solară, tot cu aromă de pui prăjit, aceasta vânzându-se în primele două ore de la lansare într-un număr de 3.000 de bucăți.

Telefonul, Enjoy 7 Plus Android, are procesor Snapdragon 425, 3 GB RAM și spațiu de stocare de 32 GB, o baterie de 3.020 mAh, scanner de amprentă (cam greu de folosit după ce te înfrupți din puiul de la KFC), ecran de 5,5 inch și vine în ediție limitată: doar 5.000 de bucăți sunt disponibile. Prețul este de 1.099 yuani (140 de euro).

3 comentarii

  1. Alexe Ioana says:

    Serios, cred ca fiecare afacere trebuie sa-si pastreze domeniul de activitate, de fiecare data cand incearca ceva care nu are nicio legatura, nu stiu daca am un exemplu cu o firma care a facut asta si a avut si succes.

  2. Ăsta e mai degrabă un collectable, cred că sunt oameni care l-ar cumpăra ca să îl țină în cutie, sigilat, așa cum fanii Star Trek țin figurinele în cutii, “never been played with”, cum zicea Seinfeld. Le crește valoarea.

    Fiind ediție limitată, eu zic că nici vorbă să urmărească KFC îmbogățirea din business-ul cu telefoane. 🙂

Comentează