M A N A F U *

Advertisement

MANAFU*

Data Protection Conference

Cum reuseste un brand sa faca un pic de curatenie in tara

În urmă cu patru ani, brand-ul CIF lansa o idee inedită. Își propunea să facă un pic de curățenie în țară, cu implicarea tuturor celor care au spirit civic. Îmi aduc aminte și acum de aplicația mobilă în care puteai raporta tot ceea ce vedeai pe pereți, precum mesaje de „bine” la adresa echipelor de fotbal, cuvinte obscene sau amenințări colorate.

Anul acesta, brand-ul a venit cu o abordare nouă în campania CIF Curăță România, după ce a observat că tot mai mulţi români aleg să îşi planifice vacanţele în alte ţări, în detrimentul ţării noastre, unul dintre motive fiind lipsa curăţeniei din anumite zone turistice. Astfel, şi-a propus să redea strălucirea unor obiective turistice din câteva orașe din țară, cu ajutorul celor care cred în civism și totodată iubesc să călătorească. A ieșit un frumos proiect, în care echipe de tineri puteau să dea o mână de ajutor la curățarea monumentelor și, în același timp, să își viziteze țara.

Campania Împreună curățăm România Călătorind a ajuns în cinci localități și a „atins” cinci obiective turistice importante: Fântăna cu Grilaj din Sibiu, Muzeul Principia din Alba Iulia, Monumentul Siderurgiștilor din Hunedoara, Casa de Cultură din Mangalia, Mocănița din Vișeu de Sus.

Echipele implicate au parcurs peste 2600 km cu caravana, au curățat peste 2000 mp de suprafețe, într-un timp estimat de 45 ore. La finalul călătoriei, au strâns amintiri din peste 20 de locuri frumoase din România. Iar partea cea mai frumoasă, din punctul meu de vedere, este că ideea a atras peste 2.000 de români, care au vrut să se implice. Asta ne arată cel mai bine că putem da o nouă față locurilor de lângă noi.

***

Blogul Manafu.ro a fost implicat în campania de comunicare a brand-ului CIF

Comentează