MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum poti face PR pe YouTube

Sunt oarecum rezervat față de trend-ul video care e acum pe buzele tuturor. Este pentru prima dată când nu promovez ceva (relativ) nou în online. Poate pentru că multe din tendințele ultimilor ani nu au prins în România. Dar și pentru că nu avem date despre consumul video la noi, dincolo de clipurile muzicale și vlogurile adolescenților.

Asta nu înseamnă că nu salut orice inițiativă nouă, care încearcă să aducă noi tipuri de conținut video și să atingă noi audiențe. Cu alte cuvinte, merită să îi salutăm pe cei care fac pionierat ori teste în zona video.

Cumva pionieri sunt și cei de la Oxygen PR, o companie de relații publice care tocmai a lansat un canal de YouTube și deja 7 episoade cu un mix de momente de agenție și teme din domeniul comunicării. E o nouă modalitate de a prezenta agenția, de a scoate în față echipa, de a împărtăși experiența avută. E un nou mod de a face employer branding și de a prezenta the credential în afara website-ului sau a unui PDF.

4 comentarii

  1. Multumim, Cristi, pentru sustinere si pentru anii de colaborare. Evoluam asumandu-ne riscuri, incercand lucruri noi si experimentand in acest caz cu video content. Si nu in ultimul rand, enjoying what we do. Despre asta este vorba aici.

  2. gc says:

    Vlog-urile adolescentilor prind fiindca sunt facute de oameni care inteleg fenomenul fiindca si ei la randul lor sunt “consumatori” de vlog-uri.
    Nu are rost sa incerci sa faci un lucru cand nu intelegi nici fenomenul nici platforma.
    Ce ar fi putut sa ia in considerare Oxygen si sa faca mai bine:
    1. keywords “viatadeagentie,oxyprojects,oxygen pr,oxygen public relations,viata de agentie,vlog,oxygen,proiecte video PR,serial viata de agentie,serial,romania,#viatadeagentie,#vlogoxygen”,”vm” .Din toata lista au un singur keyword care ii poate ajuta sa capete vizualizari, in rest nu se adreseaza decat celor care cunosc continutul.
    2. Regulile youtube-ului se schimba constant, in momentul de fata esti avantajat daca ai minim 2 video-uri pe saptamana. Nu te ajuta cu nimic daca urci o data la 6 luni cate 10 video-uri.
    3. Daca vrei sa ai succes ai nevoie de un program stabil de la care sa incerci sa nu te abati. De exemplu, in fiecare marti si joi la ora 17 sa devina disponibil cate un episod (ziua si ora trebuie sa fie in functie de perioada cu cele mai mari vizualizari, dureaza cateva luni pana poti sa stabilesti exact)
    4. Este foarte important sa stabilesti o legatura cu publicul tau. Genul de sitcom al anilor 2000 e ok dar e prea impersonal pentru perioada actuala.

    Eu unul nu as face content in limba romana: fiindca se plateste prost si exista un numar limitat de consumatori. Daca tot investesti resurse intr-un proiect atunci macar fa in asa fel incat sa ai rezultate. Oricat de multa pasiune ai avea pana la urma renunti daca nu ai nici un beneficiu.

  3. Multa bafta, Tereza! Chiar sunt curios cum va evolua canalul vostru si daca ii veti inspira si pe altii.

  4. Sorin Man says:

    In fiecare zi trebuie sa evoluam si sa venim cu idei inovative pentru o probabila crestere si dezvoltare. Good luck and have some fun about this !

Comentează