M A N A F U *

MANAFU*

Future of Media

Vodafone se repozitioneaza la nivel mondial prin campania „Ready?”

Marile brand-uri caută mereu noi căi să își reafirme prezența și activitatea ori să vină cu o atitudine nouă, cât mai fresh în fața consumatorilor. Țineți minte probabil campaniile de comunicare ale Coca-Cola „Enjoy”, „Happiness” și „Taste the feeling”.

Vodafone este unul dintre brand-urile mari care se repoziționează acum sub sloganul „Ready?”, pe ideea „Hai să ne bucurăm împreună de viitor”.

Strategia de repoziționare a Vodafone va fi implementată începând cu 6 octombrie 2017, în toate cele 36 de țări în care este prezent brandul și este concepută pentru a evidenția convingerea operatorului că noile tehnologii și servicii digitale joacă un rol pozitiv în transformarea societatii și în îmbunătățirea calității vieții fiecăruia dintre noi în anii următori.

Noua identitate vizuală evidențiază și mai mult emblematicul simbol al ghilimelelor folosit de Vodafone, aceasta fiind cea mai mare schimbare a unuia dintre cele mai recognoscibile simboluri ale brandului. Simbolul ghilimelelor va apărea acum ca element grafic central prezent în toate activitățile de comunicare și marketing. Sigla va avea un design nou 2D, care va înlocui vechea abordare 3D.

Campania de repoziționare de brand a Vodafone România este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, incluzând formate online inovatoare și ecrane digitale, precum și pe canalele tradiționale TV, print și OOH.

Comentează