M A N A F U *

MANAFU*

Employer Branding

Cum să folosești creativ „Link in Bio” pe Instagram

Toată lumea își dorește link-uri active în descrierile imaginilor pe Instagram. Se tot caută soluții pentru a fenta sistemul strict al rețelei, apar tot felul de idei. Cel mai adesea se recurge la soluția Link in Bio. Acel link – singurul oferit de Instagram – poate fi folosit în mod creativ, cu ajutorul unor servicii web. Eu am ales pentru astăzi trei dintre acestea.

LinkTree

wwww.linktr.ee
De obicei, folosești link-ul permis de Instagram pentru adresa site-ului sau pentru cea mai importantă destinație personală în social media. Dar ce faci dacă vrei să promovezi mai multe link-uri? Dacă vrei să pui și pagina de Facebook sau contul de Snapchat ori pe cel de Soundcloud. Aici intervine LinkTree, serviciul care îți generează o pagină cu câte link-uri dorești. Gratuit. Poți vedea un demo la mine.

Link My Photos

www.linkmy.photos
Dacă vrei să promovezi produse, ai nevoie și de imagini. Ele vând la urma urmei, nu? Prin Link My Photos, practic, creezi foarte ușor o pagină distinctă cu imaginile care promovează produse sau servicii și apoi inserezi link-ul acelei pagini în Bio. Vezi la mine un demo. În versiunea gratuită, aplicația îți oferă posibilitatea de a adăuga 3 link-uri pe lună.

eLink

www.elink.io
Ai un magazin online si vrei să vinzi prin Instagram? Mulți o fac deja! Poate chiar și tu ai cumpărat din impuls ceva mic, scroll-ând feed-ul. Cum faci să promovezi mai multe produse? eLink are o soluție gratuită care s-ar putea să îți placă. Ai la dispoziție un instrument simplu de folosit prin care îți construiești o pagină cu mai multe produse. Adaugi link-urile lor, le schimbi și imaginile dacă vrei (a la Instagram) și creezi chiar și un simplu header, Vezi un demo făcut de mine aici.

Dacă ai mai testat servicii similare, lasă un link în comentarii. Sharing is caring!

Foto: Designed by Freepik

2 comentarii

  1. Val Vesa says:

    Deși nu e un serviciu gratuit, eu folosesc linkin.bio de la Later (fostul Lategram), care vine la pachet cu abonamentele lor.

    Se formează astfel un URL friendly (https://linkin.bio/adspedia), care se pune la descrierea contului de Instagram (în BIO) și care duce spre versiunea mobilă, un feed generat din fotografiile pe care aleg eu să le afișez acolo, fiecare din ele cu hyperlink spre o pagină pe care o doresc.

  2. Florin Grozea says:

    Mai e startup-ul românesc Product Lead care face chestii frumoase cu Instagram-ul tău: transformă canalul într-un shop online.

Comentează