MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum a crescut vlogging-ul in Romania, in 2017

Ca in fiecare an, Top Voguri sintetizeaza principalele evolutii inregistrate de canalele de YouTube ale vloggerilor romani. Proiectul agentiei Screen Native monitorizeaza astazi peste 180 de canale de YouTube si are acces la date despre continut, target, frecvente, evolutii si alte date generale. In urma analizei pe anul 2017, a rezultat prezentarea de mai sus.

Anul 2017 coincide cu momentul care a confirmat explozia de continut video si o crestere semnificativa a interesului fata de acest format si conceptele din spatele canalelor de YouTube asociate. La inceputul anului trecut aveam un singur canal cu peste un million de abonati, iar de Paste, in 2018, vom avea 10 „milionari”, dintre care primii se vor apropia de 1,5 milioane fiecare.

In ultimul an de zile, numarul total de abonati pe canalele monitorizate a crescut cu 39%, volumul de continut a crescut cu 25% (numar clipuri noi incarcate), care a generat cu 48% mai multe vizualizari decat in 2016. Toate aceste date ne spun ca 2017 a fost cel mai dinamic an pentru fenomenul vlogurilor si al continutului video in general. Pana acum.

Screen Native este o agentie de comunicare all screens, digital at the core. Livram servicii de cercetare, strategie, creatie, implementare, social media, aplicatii web si mobile, prezenta pe piata din 2015. Printre cei mai importanti clienti actuali se numara: UniCredit Bank, Telekom, Caroli, LÓreal, Aqua Carpatica, Mylan, Vola.Ro.

3 comentarii

  1. HDcao says:

    Traiasca youtube !

  2. Raticide says:

    Eram curioasa sa vad niste date exacte legate de vlogging. Inca de anul trecut aveam senzatia ca “piata” vloggerilor este suprasaturata, dar observ ca de fapt mai este loc daca ai o idee cat de cat diferita.

  3. […] Ro: Cum a crescut vlogging-ul în România anul trecut (via Cristian Manafu) […]

Comentează