M A N A F U *

MANAFU*

eMAG face magie cu preturile pentru cadourile de sarbatori

emagia-oferte-sarbatori

După cum arată traficul pe străzile Bucureștiului în aceste zile, ai zice că toată lumea a lăsat cumpărarea cadourilor de Crăciun pe ultima sută de metri. Și agitația va crește, cu siguranță, în zilele următoare.

Dacă ai lăsat pe ultima sută de metri cumpărarea cadourilor de sărbători, poate vrei să știi că eMAG a pregătit o nouă serie de oferte. eMAGIA este o campanie specială de sărbători, cu multe produse la un preț foarte bun, în multe categorii, și idei de cadouri. De fapt, eMAG se transformă cu această ocazie și își organizează secțiunea de sărbători pentru a oferi o sursă de inspirație în alegerea surprizelor pe care le pregătim familiei și prietenilor.

Așa că dacă nu ai încă idei de cadouri și nu vrei să alergi prin magazine zilele acestea alături de jumătate de București, intră în secțiunea eMAGIA Sărbătorilor. Ține minte că vineri începe Crazy Weekend, un moment ce ține până pe 21 decembrie și vine cu reduceri suplimentare la o gamă largă de produse. Ce poate fi mai bine pentru bugetul nostru?

oferte

***
Blogul Manafu.ro susține campaniile promoționale derulate de eMAG.

5 comentarii

  1. Petrica says:

    Nu la reduceri trebuie sa lucreze eMag ci la onorarea comenzilor. Am plasat o comanda pe 7 decembrie. still waiting.. In tot acest timp, nici o notificare, nici o scuza..

  2. Te-ai uitat pe net sa vezi daca nu cumva e de la curier problema? Mie au incercat sa imi livreze de doua ori la birou dupa 6 cand nu mai era nimeni. M-am uitat in contul eMAG si am track-uit online ca sa vad de ce intarzie.

  3. Inovatia este interesant. PS: Apropo de plangerea lui Petrica, fiindca suntem in Romania, putem merge pe prezumtia de “nevinovatie”. Daca insa luam cartea de marketing, pe lantul de distributie, impresia negativa pe care o transmite curierul, se rasfrange asupra vanzatorului. Chiar daca ar fi asa, si ar fi de inteles, toate verigile ar trebui sa functioneze perfect. Daca eMag investeste imens in promo si vanzari, trebuie sa se asigure ca veriga urmatoare este sinergica. Daca nu, isi asuma riscul de imagine. De regula consumatorul gandeste in obiective ideale si nu este interesat cine din lant nu isi face treaba. A platit la vanzator, nu il intereseaza ce scrie pe persoana care vine la usa. Sau, vanzatorul sa spuna clar, la inchiderea comenzii pe site, la check-out, “nu ne asumam raspunderea pentru operarea defectuoasa a livrarilor de catre compania de curierat X”….Cu alte cuvinte o companie must deliver along the chain…Daca nu, tot din cartea de marketing, trebuie sa dea un discount daca livrarea nu respecta termenele contractuale….La Amazon nu stiu daca se spune ca este treaba curieerului

  4. Nu stiu daca eMAG i-a zis sa verifice cu curierul. Eu i-am dat o solutie.
    Daca a venit curierul si nu m-a gasit de doua ori, a fost mai bine sa verific in cont inainte sa ma apuc sa umplu Internetul de spume.