Manafu Mobile

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Ce as pastra in viata mea si peste 50 de ani

Între atâtea povești despre Millennials și Centennials, am citit la un moment dat un articol despre Perennials, oamenii care își păstrează mintea deschisă, inventivitatea și dorință de a crea. Ei nu au vârstă, deși anii au trecut peste ei, sau mai bine zis nu și-au alterat spiritul tânăr, curios, explorator.

Îmi place să cred că sunt un perennial. Anul viitor, împlinesc 20 de ani de când mi-am început cu adevărat cariera și dacă privesc înapoi, nu doar mi-am păstrat, peste timp, același spirit, dar mi-am crescut dorința de a crea și face cât mai multe lucruri, atât pentru mine, cât și pentru cei din jur.

Am scris deja la invitația VEKA România un articol despre ce văd eu nou în următorii 50 de ani. Acum știu și ce vreau să păstrez în următorii 50 de ani. Știu, par mulți, dar cum spuneam deja în postul anterior, medicina avansează, condițiile de trai cresc, viața noastră se prelungește.

Următorii 50 de ani îi văd ca pe o perioadă a experiențelor. O vreme încerci să construiești. O casă, o situație bună, o familie. Așa e rostul lucrurilor. Când lucrurile s-au așezat, te gândești ce îți dorești în continuare. Eu îmi doresc experiențe. Cât mai multe și cât mai inedite.

Îmi place acasă, îmi place în România, dar de ani buni am descoperit că îmi place să călătoresc prin lume, să descopăr locuri noi. Astfel de experiențe îmi doresc. Poate nu voi vedea lumea întreagă în acești 50 de ani, dar probabil voi reuși să ajung în locurile despre care am visat, am citit sau auzit. Fiecare plecare mi-a adus o experiență nouă, mi-a deschis noi ferestre. Însă îmi doresc mereu să mă întorc acasă. În apartamentul meu, unde aduc cu mine câte ceva din călătorii și voi strânge, timp de 50 de ani, o „arhivă” a vieții mele.

Calendarul pe 50 de ani de la VEKA România

VEKA România a lansat recent campania „Calendarul de 50 de ani”, pentru a marca durabilitatea, calitatea, eficiență termică și cea fonică a ferestrelor sale. În centrul campaniei, VEKA a pus o serie video, în două părți, creată pentru YouTube. Primul clip, cel care a lansat campania, s-a bucurat de o bună primire online. Acum, în cel de-al doilea clip, personajul principal duce povestea la birou, creând din nou faze comice. Vă invit să îl urmăriți!

Foto: © Rdonar | Dreamstime