M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Cum a reușit Sloop să se apropie de noua generație

În lumea marketingului, se vorbește acum mai mult despre Centennials, cei din Generația Z, decât despre Millennials, cei din Generația Y, de care am tot auzit vorbindu-se. Zeții sunt născuți și crescuți în Era Digitală. Pentru ei, tehnologia e deci ceva nativ. Google și Facebook se uită atent la ei, creând platforme de socializare dedicate. De anul acesta, avem și YouTube Kids, și Messenger for Kids.

La noi, brandul Sloop a căutat să se apropie de noua generație într-un mod inedit. În luna octombrie, a organizat o preselecție pentru „funcția” de social manager în rândul copiilor, rol bazat pe distracție și naturalețe. Pentru o lună, unul dintre copii urma să preia frâiele contului de Facebook al Sloop. La preselecție, toți copiii au venit însoțiți de părinți și au fost încurajați să vorbească deschis despre social media.

Între timp, a fost ales și câștigătorul. Alex era deja vlogger și experiența lui pe YouTube l-a ajutat foarte mult. El sugerează acum status-urile brand-ului în propria să viziune și spune ce i-ar plăcea să vadă în social media.

Campania ‘Cel mai fresh Social Media Expert’ a căutat autenticitatea, o trăsătură destul de rară și mult dorită în marketing. Puteți urmări pe Facebook ce a gândit Alex și pe hashtag-ul #copiiilabutoane.