M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

O lecție de corporate branding de la CEZ România

Unii spun că ai nevoie de 30 de secunde pentru a face o impresie bună. Alții spun că în doar 7 secunde cel din față ta te citește. Iar primul lucru la care cei mai mulți se uită atunci când te întâlnesc este vestimentația. Apoi la limbajul trupului.

Vestimentația este așadar importantă. Într-o companie această importanță crește mai ales pentru cei care intră în contact direct cu alte persoane, cu clienții. De aceea, Grupul CEZ a lansat un proiect de design vestimentar pentru angajații din Centrele de Relații cu Clienții. Dincolo de valoarea estetică, proiectul aduce un plus de valoare și brand-ului CEZ România, așa cum am arătat în articolul anterior.

Tot mai multe companii se aliniază acum la conceptul de customer centricity. Este un pas firesc într-un moment în care noi toți suntem hiperconectati, avem la dispoziție multe opțiuni pentru practic orice lucru și mai mult decât atât, punem preț mare pe personalizare, atenție și seriozitate. Clienții de astăzi au așteptări mai mari ca oricând.

Pentru a răspunde așteptărilor, Grupul CEZ a făcut echipă cu doi dintre cei mai apreciați designeri români, care conduc companii cunoscute ca repere în crearea de îmbrăcăminte profesională: Iulia Radu, CEO Depot 96 și Ionuț Marin, CEO Viggo.

Iulia este cunoscută pentru creații dedicate unor companii și instituții, cum ar fi Complexul Educațional Lauder Reut București. Ionuț a creat vestimentația pentru Echipa Națională de Fotbal a României.

Iulia și Ionuț cunosc cât de importantă este grija pentru nevoile angajaților și recunoașterea valorii acestora într-o companie, grijă ce se transmite și pentru cei care îmbracă hainele create de ei.

Urmăriți clipul de mai jos pentru a afla cum a început proiectul și care este filosofia în design-ul vestimentar a celor doi creatori români.

***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de comunicare a Grupului CEZ