M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Cum creezi un corporate outfit cu implicarea angajaților

Am povestit deja pe blog în două articole (aici și aici) despre inițiativa Grupului CEZ de a crea noile uniforme ale angajaților din Centrele de Relații cu Clienții. V-am spus cum a început „aventura” și cum au fost cooptați în echipă cei doi creatori, Iulia Radu, CEO Depot 96 și Ionuț Marin, CEO Viggo. Spun „echipă” pentru că tot proiectul a fost de la început până la final un efort de echipă, de la managerul general la echipa de design și mai ales la angajații CEZ România, care au fost implicați și consultați pe parcurs.

Am intrat în culisele inițiativei încă de anul trecut, când am aflat planurile companiei și ce presupune întregul proces de creație. Astăzi vă pot împărtăși o parte din etapele de design efectiv.

După prezentarea proiectului și a obiectivelor acestuia către designeri (transmiterea valorilor de brand către clienți, exprimarea atenției la nevoile angajaților și recunoașterea valorii acestora în companie), aceștia au revenit cu propunerile de design (schițele uniformelor).

Creatorii au dorit să sublinieze în schițele propuse importanța și versatilitatea activității companiei pentru comunitatea locală din Oltenia, precum și amprenta pe care o are în regiune, pentru că angajații să fie mândri că poartă o ținută cu specific oltenesc, dezvoltată de creatori români.

Motivele tradiționale, ce apar pe uniforme, au fost alese chiar de angajați. În urma votului, un simbol oltenesc cunoscut a ajuns și pe ținutele lor: floarea de câmp.

Procesul de design a fost unul colaborativ, în care designerii și echipa CEZ au căutat cele mai bune soluții pentru angajații ce vor purta aceste uniforme. Materialele sunt de înaltă calitate, atent selectate pentru a asigura un confort în activitatea de zi cu zi și a avea rezistență în timp. De exemplu, au fost folosite țesături ce reduc șifonarea articolelor de îmbrăcăminte, iar talpa pantofilor pentru barbați a fost realizată dintr-un material ușor și rezistent.

Angajații au avut posibilitatea de a selecta și diverse elemente de îmbrăcăminte și au văzut schițele finale ale uniformelor (după votarea elementelor) în funcție de culoarea de brand specifică pentru compania de care aparțin (portocaliu pentru CEZ și verde pentru Distribuție Oltenia).

Iată cum arată schițele uniformelor alese de angajați.

 

Urmăriți clipul de la începutul articolului pentru a vedea procesul de selecție a elementelor de design și a pieselor de vestimentație și mai ales drumul de la idee la schiță și mai apoi la produsul final. Pe canalele social media la Grupului CEZ (Facebook, Twitter și Instagram), veți găsi și alte informații despre proiect.

***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de comunicare a Grupului CEZ

2 comentarii

  1. Andu says:

    Sincer, mi s-a parut super “insightful” filmuletul acela. Foarte bine pus la punct si structurat. Iar tinutele mi se par destul de reusite si nu m-ar deranja sa le port, daca s-ar pune aceasta problema. Nice!

  2. Pentru niste uniforme chiar sunt foarte reusite, mi se pare tare initiativa lor. Mai ales, ca au vrut sa implice si angajatii.