M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Comunicare de brand eficientă prin intermediul angajaților

Cei care urmăresc acest blog în mod frecvent au văzut deja că am intrat de câteva ori în culisele unui proiect interesant și mai ales util, lansat la început de 2018 de către Grupul CEZ în România. Cei care fac cunoștință abia acum cu această inițiativă trebuie să știe că am fost un observator al proiectului de creație vestimentară profesională pentru angajații care interacționează cu clienții în rețeaua CEZ România.

Pe scurt, în 2017, compania a decis să lanseze noile uniforme ale personalului din Centrele de Relații cu Clienții, printr-o colaborare cu doi designeri vestimentari, Iulia Radu, CEO Depot 96, și Ionuț Marin, CEO Viggo, și cu implicarea angajaților. Este un program atât de comunicare internă, cât mai ales externă. Dacă la început, în perioada de concept și concepere, angajații sunt apropiați de valorile companiei, prin implicarea directă, în momentul lansării, clienții fac cunoștință cu o nouă imagine din partea personalului CEZ.

În lumea întreagă, multe companii știu ca un corporate outfit este o cale bună de a promova un brand și de a-l face să se diferențieze.

Nu am fost implicat direct în proiect, dar am avut acces la aproape toti pașii prin care noile uniforme CEZ au trecut de la discuțiile despre concept, la schițe, teste, măsurători și chiar producție. Găsiți prima parte din poveste aici, aici și aici.

Povestea a ajuns la final acum, cu momentul în care intrați în culisele producției uniformelor și cum au primit angajații noul outfit. Urmăriți acum ultimele două clipuri ale proiectului.

Episodul 3 – Prezentarea masurătorilor și a procesului de producție

Episodul 4 – The Making Of

***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de comunicare a Grupului CEZ