M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Davanti, un nou brand de anvelope pe piața din România

Când lucrezi cu multe produse dintr-un domeniu, vezi multe specificați, înțelegi nevoile consumatorilor și mai ales știi cum ți-ai dori să creezi brand-ul tău dacă ai porni mâine de la zero. Aceasta ar fi pe scurt și povestea Davanti Tyres, un producător de anvelope tânăr, apărut în urmă cu 5 ani.

Primele anvelope, din gama de vară DX, au fost arătate în premieră la târgul Autopromotec din Bologna, în 2015. Anul trecut producătorul a lansat și seria de iarnă Wintoura, dezvoltată și testată timp de trei ani în Finlanda. Astăzi, Davanti are în oferta sa de vară peste 160 de dimensiuni, împărțite pe 6 tipuri de design.

Modelul DX 240 este destinat autoturismelor din clasa super mini. Autoturismele de familie au la dispoziție modelul DX 390. Mașinile de firmă, acele van-uri pe care le întâlnim zi și noapte pe străzi, au primit versiunea DX 440. Autoturismele sport și SUV-urile au parte de varianta DX 640. SUV-urile au și un pneu optimizat pentru un consum eficient de combustibil, DX 740. Până și taxiurile au un model dedicat, aș putea spune: DX 420.

Gândite în Marea Britanie și produse la o mare fabrică din China, anvelopele Davanti pun accent în primul rând pe siguranță, fiind testate în condiții cât mai dure. Abia după ce ating anumite criterii de performanță în timpul testelor, acestea intră în fabricație. De altfel, în 2016, cei de la Davanti au avut curajul – cum au spus unii analiști – să meargă cu produsele sale în centrul de omologări IDIADA. Rezultate au fost mai mult decât satisfăcătoare, plasând pneurile brand-ului britanic în ceafa mărcii premium cu care și-a măsurat forțele și înaintea celor din aceeași categorie de preț sau mai ieftine.

Pentru un brand tânăr, înfruntarea unor grei din orice industrie e un act de curaj, dar am văzut și în alte domenii cum challengers reușesc să își găsească fie nișa lor profitabilă, fie să își creeze comunități de clienți care să îi recomande mai departe.

Experiența mea cu anvelopele Davanti

Când am auzit despre brand, anul trecut în toamnă, m-am uitat pe net, pe reviews. Peste tot am văzut mai multe păreri pozitive. Oamenii găsesc pneurile ca fiind oneste, un pic peste așteptări, cu un grad ridicat de calitate și un preț „prea bun”, dacă e să citez un client. Abia apoi am acceptat propunerea de a testa un set complet pentru această vară. Am ales modelul DX640 245/40 R18 97 Y XL. Era singurul din ofertă care se potrivea nevoilor mele.

Până acum, sunt mulțumit de ele, deși trebuie să recunosc că nu le-am supus la un tratament dur în această primă lună de utilizare. Nu am simțit o diferență față de cele anterioare, dintr-o gamă mai scumpă.

Le-am pus la încercare și în oraș, în traficul bucureștean, unde trebuie să frânezi deseori din scurt, dar și la drum lung unde ai nevoie de stabilitate, mai ales in curbe sau la viteză mare pe autostradă. De altfel, configurația aleasă asigură o eficiență medie pentru consumul de carburant (C) și o aderență bună pe timp de ploaie (B). Nivelul zgomotului la rulare este sub limita de 70 decibeli (are 68 dB), pe care specialiști o recomandă. Nu le-am testat pe ploaie, ceea ce pentru mine e foarte important, când știu că la frânare orice metru în minus este binevenit pe carosabilul ud.

Davanti s-a poziționat de la început în zona anvelopelor care oferă un bun raport calitate – preț și cred că a făcut o treabă bună. O spun ca un șofer obișnuit.

Găsiți o ofertă detaliată pentru anvelopele Davanti în magazinul online Anvelope.ro, importatorul Davanti cu exclusivitate pentru România. . De asemenea, vă recomand și blogul de pe site, ce conține multe informații utile pentru a alege cât mai bine următoarele cauciucuri.

***

Blogul Manafu.ro este implicat în campania de promovare a anvelopelor Davanti în România, inițiată de Anvelope.ro

2 comentarii

  1. Bogdan says:

    Problema e cam asa:
    – e mare aglomeratie pe partea de ieftin. Chinezii au rupt to, iar oamenii nu par interesati de teste de franare.
    – pe partea de medium, e un scandal total, toti incercand sa ridice pretul cat mai spre premium.
    – cand te indrepti catre 18″+, preturile cresc aberant, mai ales daca vrei ceva performance. Sa dai 2000 lei pe o anvelopa de 20″ e bataie de jos.

    Pe scurt, cine intre in gama 18-21 inch, cu o oferta buna si pe gamele de marimi non-standard folosite de producatorii premium, va avea foarte mult de castigat.

    PS Sa te uiti la X5-urile din Bucuresti, cele cu roti de 20″. Mai ales iarna foarte multi au chinezisme, care au +20m la franarea pe gheata! 20m!
    315/35r20 – Gripmax.

    P.S.2 Daca anvelopele nu se afla in testele facute de ADAC si revistele germane => nu prea au cum sa se faca cunoscute.

  2. Eu sunt pe 18 inch si inteleg perfect ce spui. Acum 2 ierni, in Pantelimon o groapa mi-a sfasiat pur si simplu 2 pneuri, unul iremediabil. Asta a fost norocul meu. Le-am schimbat pe amandoua. Se simte la buzunar. Nu sunt un cunoscator si nu ma dau mult cu masina, sunt mai degraba un casual driver. Am avut mereu cauciucuri mai mult decat decente, iar dupa o luna cu Davanti, nu am motive sa ma plang.

    E drept ca in Romania, in multe domenii, ne place sa avem lucruri care stralucesc si nu dam atentia partilor care sunt foarte importante adesea. De la combustibil pana la anvelope.

    Multumesc pentru comentariu!

Comentează