M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Danone pariază pe Realitatea Virtuală în comunicarea cu consumatorii săi

Sunt deja ani buni de când se vorbește despre realitatea virtuală (VR). Unii o văd ca un pas firesc în divertisment, alții se uită la aplicațiile ei practice, de la educație și comunicare până la construcții și medicină.

Brand-urile au îmbrățișat și ele VR-ul și îl folosesc cel mai adesea pentru a oferi experiențe inedite publicului larg. Danone este una dintre companiile care în această perioadă propune consumatorilor săi un proiect pilot de virtual reality.

Desfășurat în 60 de magazine Mega Image, proiectul “Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență” oferă clienților o experiență VR inedită chiar la raft, acolo unde își fac cumpărăturile. Consumatorii pot urmări un clip de 2 minute, filmat la 360°, ce arată drumul iaurtului, de la ferma, de unde este colectat laptele, la fabrica Danone din București, unde se produce iaurtul, și până la momentul în care iaurturile sunt transportate către magazine. Puteți vedea clipul mai jos și chiar naviga cu mouse-ul prin filmare.

Experiența pe care o ai cu casca VR este însă una mult mai bună. Te transpune în film, te face martor al tuturor detaliilor și mai mult decât atât te lasă să urmărești „acțiunea” din orice unghi dorești. De la firul ierbii până la o panoramă luată dintr-o dronă.

Danone este una din companiile care pun accent pe transparența față de consumatori, lansând de acum mulți ani multe inițiative de informare corectă online despre produsele sale, despre procesul de fabricație în sine sau despre parteneriatul cu fermele din România, de unde provine laptele din fiecare produs pe care noi îl consumăm.

A inițiat totodată și multe vizite la fabrici, a invitat lideri de opinie în culisele producției iaurtului și oferă multe informații lămuritoare pe site-ul său. Proiectul VR este deci o continuare firească a demersurilor sale de transparență în fața consumatorilor.

Mai mult, a lansat cu această ocazie și promoția „Hai pe drumul iaurtului”, cu premii ce constau în 45 de experiențe la o fermă parteneră Danone din România, pentru fiecare dintre câștigători și trei însoțitori (unde aceștia pot vedea de unde provine laptele din produsele sale), și 100 de premii în genți termoizolante cu produse Danone.

Pentru a putea câștiga, consumatorii trebuie să achiziționeze orice produs Danone din magazinele Mega Image din România și să înscrie codul de pe bon pe www.drumuliaurtului.ro.

Puteți urmări „drumul iaurtului” în magazinele Mega Image din București până pe 16 iunie și participa la promoție până pe 24 iunie, în toate magazinele Mega Image din România. Programul activării VR pentru acest final de săptămână este disponibil mai jos.

***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de promovare a proiectului VR al Danone

Comentează