M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Când brandurile își unesc puterile

Colaborările dintre branduri nu sunt ceva nou pe piață, însă astăzi, mai mult ca oricând, devin o modă obligatorie și par să atragă un număr din ce în ce mai mare de clienți.

Brand-urilor de masă caută să își depășească propria condiție prin colaborări. H&M reușește de peste 10 ani să să iasă în față prin colecții semnate se branduri high-end, cum ar fi Karl Lagerfeld, Cavalli, Jimmy Choo, Versace, Alexander Wang și mai nou Moschino.

Chiar și mărcile premium se înrudesc. Poate cea mai inedită colaborare este cea dintre Louis Vuitton și brand-ul de streetwear Supreme. Creațiile lor frizează kitsch-ul, dar sunt în același timp foarte căutate în rândul tinerilor.

Multe vedete sunt azi mai mult decat niste simple fețe în reclame, puse să „facă frumos” în fața camerei. Justin Bieber a făcut o colecție de tricouri albe pentru Hanes, împreună cu creatoarea Karla Welch, pentru că fanii își doreau același t-shirt pe care artistul îl purta în diverse apariții.

Tot în lumea celebrităților, Kanye West este probabil cel mai bun exponent al colaborărilor de succes. Colecția Yeezy creată cu Adidas este mereu sold-out.

La noi, hub-ul de creativitate Qreator by IQOS a inițiat recent o serie de colaborări cu creatori români, ce vor semna piese originale sub titulatura Qollection. Seria a fost deschisă de Mihaela Glăvan, unul dintre cei mai apreciați creatori de încălțăminte și accesorii din piele de la noi. Mihaela s-a inspirat din sezon, căutând să scoată în față piese practice, multifuncționale, care să se potrivească și în mediul formal, cât și în cel urban. Cele patru piese de colecție sunt numai bune pentru sezonul festivalurilor de acum, pentru ambele sexe.

Găsiți ediția limitată a Mihaelei Glăvan doar în spațiul Qreator, de pe Bdul Aviatorilor 8A, din București.

***
Acest articol a fost inspirat de IQOS, un dispozitiv pentru fumătorii adulți pe care îl utilizez de câteva luni.